- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Strapamobil a HMD-től
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
ph A 8000F-es sorozat ezzel bárki számára beszerezhetővé vált.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
1. Csak éppen nem azonos már a szállítási veszteség sem, pláne hogy az is erőművek terheltsége függvényében is ingadozik, ahogy az áram frekvenciája is. A károsanyagkibocsátást egyébként a németek a helyi mix alapján szokták értékelni, és úgy azért messze nem olyan szép a helyzet náluk. Valamint hol jelentős a szénerőmű használat, ott a radioaktív szennyezés is megjelenik kibocsátás oldalon.
2. Papíron. Gyakorlatban meg az erőművek mindig a pillanatnyi fogyasztás mértékében kell termeljenek, a túltermelés nem jó a hálózatnak, így még az atomerőművek esetén is levárt a széles tartományban szabályozhatóság. És a hatásfok ott is romlik szépen.#18 adamssss: 1. A gazdagok nem a nép?
2. Azon megy a rinya, hogy drága az elektromos autó, mert kevés emberrel kell megfizettetni. most meg azon, hogy sokkal akarják megfizettetni, miközben még mindig drága. Mert továbbra sem olcsó a technológia. Szóval akkor mi legyen?[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Legalábbis én még nem láttam olyan írást vagy videót, ahol ezt számszerűleg levezették volna. Ahol ellenben volt valamiféle kalkuláció (nem tudom, hogy helyes-e) az mindig azt hozta ki, hogy az EV még ezekkel (szénerőművek, szállítási veszteség) együtt is környezetbarátabb."
nekem egyetemi tanulmányaim alatt volt ilyen felvett tárgyam, hogy elektromos autók, ott a kb. egyenlőre jött ki volt a well to wheel hatásfok. Azóta mindkét oldal fejlődött, szóval talán nincs nagy eltérő továbbra se.
"A nagy hőerőműveket nem nagyon túráztatják fel-le. Az ingadozást tudtommal inkább a kissebb, gázüzemű erőművekkel fedik le. Azoknak eleve jóval magasabb a hatásfoka mint a szén és olaj üzemű erőműveknek, és a szennyezése is kissebb."
Kivéve, amikor mondjuk a németek megtolják az európai hálózatot a saját szélenergiájukkal és fél Közép-Európa szop miatta, mert elmászik minden referenciaérték. Csak a németeknél látszik alapból is, hogy a szén és egyéb konvencionálist is rángatni kell, mert a napi ingadozás nagyobb a többinél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó xiaomi 11 lite 4g
- AVerMedia Live Gamer Ultra (GC553) Stream Capture Card (csere)
- Latitude 7430 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1265U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Hibátlan - GIGABYTE B550M Aorus Elite alaplap - AMD AM4
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen