Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Carasc0 #50 üzenetére

    "Vannak olyan játékok, amelyek a mai napig a figyelem középpontjába kerülnek, már csak a nevük említésekor is. Pl. STALKER, FEAR, Starcraft, Warcraft 2, Battlefield 1942. Az első 2-t még én is előveszem mert annyira jó élményt ad, hogy cseszek arra hogy a grafikai élmény totál elavult."

    Jó hogy felhoztad ezeket, mert megjelenésekor _mindegyik_ a kor grafikai/technikai élvonalába tartozott.(még a Warcraft II is, C&C sem volt szebb DOS VGA módban, és ezekhez képest vizuális orgazmus volt a Starcraft Win95/98 alatt)

    Az hogy egyes multi játékoknál a közösség, vagy a kihívás miatt kevésbé kap hangsúlyt a technikai kiválóság, az nem jelenti azt hogy ne lenne összességében még így is elég fontos.

    Ami általában kimarad a "teszkógazdaságos nextgen vs GPCMR" vitákból, hogy a Wii U amin egyébként tradíciókból/kényszerből fakadóan tényleg a játékmenetre gyúrnak amennyire telik, ott pénzügyileg ez nem annyira kifizetődő. Már csak azért sem, mert még sok teszkógazdaságos nextgen hívő szerint is van egy szint amit meg kell ütni, a Wii U pedig nem teszi. Nos így van ez a hardkór pécésekkel is, csak egyszerűen az elvárások magasabbak.

    más

    Zanik: "Sőt, lefogadom több játékos játszik ma 1080p alatt (hahó, mobiljátékok!), mint felette!"
    Sub 1080p elterjedtségére a mobilokat felhozni eléggé necces, mikor az 1440-es felbontás a futótűzként terjed a felső, 1080 a középkategóriás telefonoknál, 1-2 év múlva a mobiloknál teljesen minimum lesz az 1080p játék, mikor a teszkógazdaságos nextgen konzoloknál a 720p lesz az átlagos. :P (pontosabban nem, mert a Quantum Break szerű átméretezés miatt dinamikus lesz, na de érted)

Új hozzászólás Aktív témák