Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz moszat #197 üzenetére

    Sajnos az a tapasztalat, hogy bármi nemű probléma van az ADSL-lel, anélkül, hogy kivizsgálnák az esetet, már tolják is vissza a portot 15megáról 5megára azzal a kamu dumával, hogy "messze van a központtól" vagy "nem bírja a vonal".

    Holott a Te spektrumképedből is egyértelműen látszik, hogy nincs azzal a vonallal semmi baj, ráadásul a hozzá nem értést mutatja az is, hogy nem azért telefonáltál rájuk, mert szakad a kapcsolat, hanem azért, mert hibás profil van a vonaladon beállítva. Ez tök egyértelmű. Ezt még egy műszakis telefonszerelő is meg tudja állapítani ránézésre.

    Szerintem tudatosítsd bennük, hogy a sávszélesség problémád azért van, mert szemmel láthatóan például a feltöltési oldaladnál nem a 15megás, hanem az 5megás csomag uplinkje van beállítva. Mondd meg nekik, hogy állítsák be a portodra a rendes 15megás előfizetéshez tartozó profilra és kész. Nincs egyéb problémád, nem kell kimenni bütykölni, sem nyomvonalat ellenőrizni.

    Szerintem azt hiszik, hogy az a gondod, hogy azért nincs meg a sávszélesség mert messze vagy, vagy mert zajos a vonal, érttesd meg velük, hogy nem erről van szó.

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák