Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aftereffect

    tag

    válasz geri| #42 üzenetére

    Nekem is iPhonom van, de ennek ellenére elfogultság nélkül állithatom hogy tudom mennyire jó.. :U

    Amúgy bennem akkor merült fel a szifon iránti vágy amikor megláttam fotón a készüléket, meg videón a menüjét, a jopofa alkalmazásokat a giroszkóppal, meg a sok elégedett user hozzászólásait, akiknek már volt.
    Ezek egyike se volt marketing szerintem. A sz×rt jó marketinggel sem lehet ilyen sikeressé tenni, hisz a termék sikerességének kulcsa végső soron azon múlik mennyire válik be a valós életben. Szal nem kell túlmisztifikálni ezt a marketing dolgot, mert az csak egy sallang ezesetben.
    Ott van nagyobb szerepe szerintem, ahol sok - amúgy egyforma - termékből kell kiemelni egy adottat (pl sör, tej, tégla)
    A szifon viszont egyedi és utat mutató termék. Marketing nélkül is. Vicces ahogy a világ kütyüipara az elmúlt 2 évben megpróbálja utánozni, másolni egyre nagyobb sikerrel..

  • >-48-<

    aktív tag

    válasz geri| #41 üzenetére

    :DD Okés "drága jóember", a kedvedért nem használom többet a ... kifejezést (látod, most sem használtam ;) ). Köszönöm, hogy rámutattál a hiányosságaimra! Valóban kibic vagyok, úgyhogy kussolok. Amúgy ha valami, akkor már inkább közgazdász kibic mint IT kibic vagyok, de legfőbbképpen csak sima okoskodó, a szavak valódi jelentését nem ismerő kibic. Sajnálom, hogy a ... szót az Apple értékesítési adataival kapcsolatban felhoztam. Nyílván egetrengető baromságokat fecsegtem itt össze, ezúton is mindenkit megkövetek, akit megtévesztettem meggondolatlan magatartásommal. Fejlődésemet szolgálandó kérlek, ha van időd, a megadott e-mail címemre dobj kérlek egy részletes levelet, hogy hol és miben tévedtem. Tudod, a legveszélyesebb az a hülye, aki nem tudja magáról, hogy hülye. Nem szeretnék ilyen lenni, tehát kérlek világosíts fel (de tényleg, érdekel a véleményed!!!).

    #!

  • Inarus

    addikt

    válasz geri| #41 üzenetére

    "Mi a marketing stratégia?
    A marketing stratégia meghatározza, hogy mely piacon, kinek, milyen terméket, milyen áron kíván értékesíteni a vállalkozás, milyen úton juttatja el áruját a vevőkhöz, vagy hogyan találkozik a szolgáltatását igénybevevővel, és a teljes folyamatot milyen marketingkommunikációval fogja támogatni, egyszerűbben szólva hogyan reklámoz."

    Forrás: [link]

    Ezek után mindenki eldönheti az előzményeket is elolvasva, hogy vajon a kedves fórumozó hozzászólásában leírtak beleillenek-e ebbe vagy sem... :U

Új hozzászólás Aktív témák