Hirdetés
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- MG ZS EV menetpróba
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecogame
veterán
Összesen kilenc, egészen eltérő befejezést láthatunk...
Erre kiváncsi vagyok, mert ha jól emlékszem a Black Mirror hasonló filmjében csak egyféle befejezés lehetett.Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Nemrég "játszottam" végig az Erica című hasonló FMV játékot, ott is rendesen különféle befejezések vannak, nem pedig Mass Effect 3 szerű, hogy most akkor a legvégén melyik ajtót választod. A színészi játék abban sem volt kiemelkedő, de hát úgy látszik ez a stílus sajátja Megy a listára, teljesen áron ha nem is, de biztos megveszem majd ezt is.
A Slime draws near! Command?
-
Trailblazer
addikt
Deja vu. Mintha 1994 körül lett volna már egy interaktív filmes korszak...
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-
GodGamer5
addikt
Köszi a tesztet. A Bunker meg a Late Shift nagyon jó volt. Ezt is meglesem.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
pomorski
őstag
Köszi a tesztet.
-
Cassi
senior tag
A Late Shift említése hatott, nem tudtam, hogy ez tőlük van. Már végig is nyomtam két endinget.
-
***ANDRÁS***
aktív tag
A Late Shift akcióban simán megéri. Van hozzá magyar felirat. Kb 1 órás film gyakorlatilag, kb 6-7 végkífejlest van.
-
GodGamer5
addikt
Na végigtoltam a "játékot". Picivel hosszabb mint a Late Shift volt, viszont valamivel gyengébb a sztori, de még így is szuper volt. Ja és a főszereplő csaj is nagyon szimpi.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
worxland
addikt
válasz Trailblazer #5 üzenetére
Azok rendes játékok voltak, FMV-vel megspékelve - legalábbis a jobbak. A mostaniak csak interaktív filmek.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
#54625216
törölt tag
Szvsz az interaktív film mint műfaj működésképtelen.
Minden drámának az az alapja, hogy a főhős elkövet egy hibát, ami végzetszerűen meghatározza a történet végkimenetelét. Ha az interaktív történet tanultsága az lenne, hogy bármit is döntesz ugyanoda vezet, akkor a néző átverve érzi magát. Ha több befejezés van, akkor a történet lényege veszik el - kivéve ha a befejezések annyira semmitmondóak, hogy kb. mindegy. Ha meg magát a sorsfordító hibát is megváltoztathatod, akkor nincs sztori.
Ez már a korai interaktív film kísérleteknél is elég jól látszott, valószínűleg ezért nem terjedt el a műfaj. -
Cassi
senior tag
válasz #54625216 #15 üzenetére
Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba.
Időközben végignyomtam az összes endinget a Complexben, és nagyjából egyetértek a teszttel, ez egy 70%-os játék, nálam jónak számít. A LS-ben kicsit kreatívabban bántak az anyaggal, de így sem volt rossz. Sok függ attól, hogy az író mennyire hajlandó "odatenni" magát, mert ügyesen kell kombinálni a szálakat véges mennyiségű anyagból. Jöhetne nyugodtan hasonló rendszeresen.
-
GodGamer5
addikt
válasz E.Kaufmann #16 üzenetére
Be lehett pótolni később is.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Dr. Romano
veterán
válasz E.Kaufmann #19 üzenetére
Nekem is voltak családi fotóim 50-es hengerekben
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
#54625216
törölt tag
"Dehogy, sőt sok esetben az alapszituációból természetesen adódnak a választási lehetőségek, például a Late Shiftben egy ártatlan civil belesodródása egy rablásba."
Attól még a döntéseknek nincs lényegi hatásuk a sztorira.
A szereplők döntései egy történetben két dolgot szolgálnak: a történet lényegi mondanivalóját határozzák meg, vagy a szereplők karakterét. Ezek közül egyiket sem bízhatod a nézőre. Így az interaktív történetekben a nézőknek csak placebo döntések jutnak.
Ettől még egy interaktív történet lehet érdekes vagy szórakoztató, de nem azért, mert interaktív, hanem attól teljesen függetlenül (vagy annak ellenére).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- iPhone 13 128gb, független, bontatlan
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill
- Olcsó számítógép játékra! I3 10100F / GTX 1660 Super / 16GB DDR4 / 500GB SSD