Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz KillHates #135 üzenetére

    Én nem fikázom a játékot. Szerintem überdurva lesz! Csak, mondom ezek kicsit illúziórombolóak.
    Persze a Freelancer se volt tökéletes. :D Csak példának hoztam fel, hogy ott látványosak voltak a lövöldözős jelenetek. [link]
    Persze biztos változni fog még ez is.
    Kérdés 2015-ben mennyire fogjuk jónak találni ezt a grafikát.

  • Dany007

    veterán

    válasz KillHates #133 üzenetére

    Na jó, de ezek pont, hogy illúziórombolóak.
    Én speciel nem vagyok túl kötekedő ilyen téren... hagyom magam "elvarázsolni" a scifi által. De a kondenz csík nekem is feltűnt.

    Plusz ha már tényleg a látvány meg az akció a lényeg, akkor azok a lövöldözések lehetnének látványosabbak. Igazából annyit lehetett látni a videóban, hogy kékes-fehér és piros elnyúlt krumplikkal dobálóznak össze vissza. Ha valaki emlékszik még a Freelance-re... na ott látványos volt a lövöldözés. : ) Még akkoris ha az se volt túl reális, mégis élmény volt.

    Persze az is igaz, ha minden a várható technológiai fejlettséghez és a valósághoz hűen készítettek volna el, akkor sokat nem látnánk a játékban. Az első pár hsz-ben ugye írták, hogy akár több ezer km-ről is ki lehetne lőni a célpontot lézerrel, amit egy számítógép bemér. Plusz gondolom ilyen technológia mellett már a láthatatlanság se lesz nagy dolog. :) Tehát a játék - ha nagyon a valóságot nézzük - annyiból állna, hogy nézed a "radarképernyőt" és a felvillanó piros (enemy) pontokra rányomsz egy "megsemmisítés" címkéjű gombot. De így egy kicsit unalmas lenne a játék.
    Valahol a kettő közt kéne megtalálni az egyensúlyt.

Új hozzászólás Aktív témák