- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oO7
őstag
tök jól hangzik ez a cserekereskedelem, csak tudod már az ókorban kihalt, mert rájöttek, hogy használhatatlan... én több hasznát veszem a kódomért kapott pénznek amiből ételt, házat, autót tudok venni, mint annak a tudatnak, hogy ugyan ingyen dolgoztam, de legalább a következő munkámhoz felhasználhatom a többi ingyen dolgozó ember munkáját...
-
oO7
őstag
az apple egy elég spéci eset mert ők szorosan együtt adják a hardvert és a szoftvert...
másrészről viszont egy kis logikai malőr, hogy ha nem a szoftverből jön a pénz hanem a szolgáltatásból, akkor hogyan kaszálhatna az app store-ból eladott programok után? azok is pénzbe kerülnek, és azok egy részét lecsippentik... ha azok ingyenesek meg adware-k lennének és az app store-tól függetlenül lehetne fizetni az adott app által reprezentált szolgáltatásért, akkor nagyon morcos lenne az apple... -
oO7
őstag
válasz
lionhearted #206 üzenetére
nem a featurelistát kell nézni, hanem a konkrét API implementációt... egy DirectX-re megírt játékmotort nem annyiból fog állni átírni OpenGL-re (legyen az kb bármilyen egyszerű is), hogy átkattintod a fordításnál, hogy te nem DX-et hanem OGL-t akarsz...
de szerintem az API-k felépítésének és működésének és funkcionalításának különbségeiről Abu tudna regényeket írnihmmm, pedig nekem rémlik kicsit régebbről valami DX11 vs OGL összehasonlítás ami olyasmiről beszélt, hogy azért vannak koncepcióbeli különbségek a két implementációban, de már ha agyonlőtök sem tudom mikor olvastam
-
oO7
őstag
funkcionálisan gyorsan portolható, az túlnyomó többségében platformfüggetlen... valószínűleg a problémát a játékmotor portolása fogja jelenteni DirectX-ről OpenGL-re meg OpenAL-re meg hasonlókra... ott azért nagyon nincsen 1:1 megfelelés...
és egy játéknál az igazán kemény diót a játékmotor jelenti... ott meg DirectX uralom van és ez nem fog változni, mert a Windows Store-ba feltölthető Metro-s játékokat csak DX-ben lehet elkészíteni, márpedig Windows-okon belül azért csábító lesz, hogy az elkészített játékot szinte 1:1 -ben tudják mozgatni telefon, tablet, pc és xbox között... persze az is lehet, hogy pont ez fogja lehetővé tenni, hogy a DirectX-es motor mellett erőforrásokat tudjanak arra ráállítani, hogy OpenGL-es motort is készítsenek
-
oO7
őstag
válasz
attila9988 #138 üzenetére
miben más a természete? egy autót is egyszer megterveznek, aztán behajítják a gyárszalagra a terveket és egyik végén bemegy a nyersanyag, másikon meg kijön az autó... az autók sem kerülnek nyersanyag+gyártásiköltség tekintetében pár százezer forintnál többe, oszt mégis sok sok millióért kelnek el...
egy szoftvernél sem értem, hogy miért kellene ingyen osztogatni, vagy megoszthatóvá tenni vagy bármi ilyesmi... ha használni akarod fizetsz érte... miért számít az valós és helyes elvárásnak, hogy te ingyen használhasd azt amivel más hosszú hónapokig dolgozott? ez azzal lenne egyenlő - a fizikai világra visszakanyarodva - ha egy autót alapanyagáron tudnál megvásárolni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Corsair Katar Elite WL egér eladó (csak vezetékesen megy)
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest