Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • coolrob

    aktív tag

    válasz kazanka #4349 üzenetére

    Már bocsánat,de te nagyon el vagy tévedve, és látom még a tényekkel se lehet meggyőzni.
    A gyártó akkor vállal felelősséget, ha a hivatalos partnerétől szerzed be, az ő általuk ajánlott áron.
    Leírom a példám, és ha ebből se látod be, hogy nincs igazad, akkor menthetetlen vagy.

    Szeptemberben vásároltam Samsung TV-t sok utánajárás után. Ott bevállaltam a bolti garisat, mert így 170 volt amúgy meg 210 lett volna, és annyi már nem volt rá. Ott is tény hogy ahol 210 ért árulják (mediamarkt, edigital stb) azok hivatalos Samsung partnerek, így azokra hivatalos gari van, nemhivatalos partnereknél meg bolti gari.
    A TV megérkezett, teljesen rendben volt, Mo-n gyártották stb. de 3 hét után elment rajta egy pixelcsík, így küldhettem vissza garanciáztatni, de az Aqua mint olyan teljesen korrekt volt. futár vitte, hozta kevesebb mint 1 hét alatt visszakaptam vidékre. Mellesleg beszéltem a szervízvezetővel hogy mi van ilyenkor és mondta ők is a Samsunghoz viszik, nem helybe javítják, és a Samsung cseréli a teljes képernyőt ilyenkor a hivatalos szervizükben. Én mint magánszemély azért nem intézhettem, mert a TV-t bár itt gyártották, nem Magyarországra szánták, így nem tudtam beregisztrálni a Samuhoz..

    Ergo nem minden bolti gari rossz, és kicsit mögé kell látni, vagy utánanézni, mielőtt legyártod az összeesküvés elméleted.

Új hozzászólás Aktív témák