- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
hogy beszálljak én is a vitába.
Nem a gyártó kapacitással van gond, hanem a szállítmányozással. Beszéljetek pár logisztikussal. Sok kisebb alkatrészt simán csak bedobtak az utasszállítók aljába, mondjuk egy fél paletta ram chip nem sokat foglal, fillérekért elrepült bárhova. Jelenleg az van, hogy 4-5x-ére drágultak a szállítási költségek, és be is lassult az egész, mivel nincs személyforgalom, így jóval ritkábbak a gépek. A logisztikusok egymással versenyeznek, hogy a saját szállítmányuk kerüljön fel a gépekre.
Nem csak a videókártyák, hanem minden lassult, minden kisebb csomag, amit eddig repülőn vittek (kínából nem egy csomagom már 3 hónapja jön lassan, pedig eddig 1 hónap alatt mindig itt volt).okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz flashpointer #100 üzenetére
akit ismerek logisztikusokat, azok 4x-es drágulásról és csúszásokról számoltak be. Sima utasszállítóba nem lehet csak úgy berakodni, a súlyeloszlás egy repülőn nagyon fontos, és a csomagokat se tudod rendesen rögzíteni. Ha akad is gép ami így szállít, az nem túl sok lehet.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
a 300k nem visszatartó erő. aki keres 1 millát, és mondjuk fél évente lebukik, hogy 200-al száguldozik, csak megvonja a vállát és kesz. 1 millát meg elég sokan keresnek.
Viszont a jármű elkobzás és a letöltendő az azért elég szép visszatartó erő még a legnagyobb arcu legényeknek is.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
és ha jogosítvány nélkül közlekedsz, akkor mi is a büntetés? szintén semmi. kérdezz rá a sok emberkére aki jogsi nélkül vígan autókázik, mert magasról tesz az egészre.
nem értem, mit próbáltam én befeketíteni? Bírálni merészeltem az idióta szabályozást? hűha..
Nézd meg carmageddon ricsit, vagy a tegnap fogott drogdílert mennyire hatotta meg, hogy elvették a jogsiját. Az egyszerű dolgozónak számít, de akiknél tényleg fontos lenne ott kb nulla a visszatartóereje.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
nem is erről szólt amit írtam, mondjuk jó lett volna, ha megnézed előtte a svájci szabályzást, és akkor nem lenne szükség a felesleges vitára. Ott se négyelnek fel senkit, csak ha a városban 140-el mégy 50 helyett, elveszik a kocsit. 10-es túllépés meg ott is két fitying.
[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz envagyok #291 üzenetére
igen, sajnos a BTC pont addig tart, míg 2-3 ország nem hoz törvényt a tilátsra, aztán utána zuhan az árfolyam a mélybe. Persze fordítva is igaz lehet, de aki pár éve AMD-be vagy tesla-ba fektetett, az lehet jobban járt, és azokat a részvényeket lehet nehezebb elhagyni/ellopni
okoskodom, tehát vagyok