Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz Sub-ZeRo #24 üzenetére

    oké, de mint látod, ők is beismerték SMS (GT legends, volt simbin team), hogy arcadeosra sikerült kissé a SHIFT 1, különben meg az EA, és az SMS célja egyértelműen szimulátor lerakása, ha a GT5 és a forza hoz ezen sok-sok pénzt, akkor nekik is menni fog, gondolják ők. szerintem helyesen, az EAnek van más arcade autós játéka, a SHIFT-nél azért is hagyják el szvsz az NFS nevet, hogy komolyabban vegyék az emberek, mint szimulátort. hidd el érdemes lesz ezt is kipróbálni. az hogy tavaly miért promózták annyira "NFS" termékként? Pénz. Reklám, felvezetni. Lehet a SHIFT 3 már totál saját projekt lesz, az EA egyedülálló szimulátora.

    van itt is gumideformáció, meg etc, etc. szóval a SHIFT 2 ben is sok-sok szépség van ám azért, a fizika meg jobb lesz már szinte biztos, mint a SHIFT 1-é, minden teszter, újság, etc, ezt mondja.. :)

    simbin mostanában rókabőrozik ezerrel, a legutóbbi programjai nem is tetszettek. :(

    viszont tőlük nagyon várom az idei GTR3-at, vagy GTR2011-et, ami új, saját motorral rendelkezik, remélem minden téren javul és továbbviszi a GTR2 összes erényét, és akkor nagyon király évünk lesz.

    SHIFT 2, rF2, GTR3. :)

  • unrealnoise

    senior tag

    válasz Sub-ZeRo #22 üzenetére

    Én ezzel tökéletesen tisztában vagyok, de azt ugye tudod, hogy a SHIFT 2-nek egy rFactor-os gmotor 2-es a fizikai motorja? :)

    SHIFT 1 a készítők is bevallották, hogy kicsit arcade lett, nem lett igazi a fizika, de dolgoztak rajta, hogy tényleg úgy viselkedjenek ahogy kellene az aszfalton.

    Jövőre meg jön az eső meg minden jóság, amit a gmotor3 (rFactor 2 szolgáltat) majd.

    nekem megvan eredetiben a netkarPRO, GT legends meg az iracinget is toltam aktívan másfél évig, mégis azt mondom, hogy e bizony rohadt szórakoztató és jó gammának néz ki a hiányosságaival együtt is, melyekre aztán jövőre kapunk egy szép sebtapaszt. :)

    ilyen cockpit view-ot még nem látott a világ, láttam videót, ahol a pilóta már akkor a kanyar csúcspontját "kereste" a tekintetével a kanyar előtt, amikor a kormány még "egyenesen" állt.
    Ha ez tényleg mindig így működik, akkor baszott nagy feeling lesz egy jobb fizikával (nem lesz csúcs, de tuti nem lesz codi F1-es meg GRID-es gagyizás). Ez lenne a csúcs look to apex autós játékok közt.

    Ez a legvárósabb game az rF2 mögött, elő is rendeltem már. :)

Új hozzászólás Aktív témák