- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Hamarosan újraindul a One UI 7 frissítés
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha letelik az 1 év garancia, akkor tutira rakatom rá a független legújabb szoftvert, mert botrány, amit a pannon előadott ezzel fw verzióval...
Legalább kiadhatnának egy elnézést közleményt, vagy jóváírhatnának a számlánkon mondjuk X Ft-ot méltányosságból... Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezt a hibás programot a Samsung csinálta, vagy a Pannon barkácsolta rá már házilag? Mert, ha az utóbbi, akkor a Samsung helyében is fenékbe billenteném a Pannont...
-
Mit értesz automatikus bekapcsolás alatt? Ha azt, hogy kikapcsolt állapotban is ébreszt a telefon, akkor nálam működik. De, ha azt hogy ébresztés után bekapcsol a telefon, telefon és feláll a hálózatra, akkor az nálam sem működik. Viszont, ha kikapcsolom az automatikus bekapcsolás funkciót, akkor kikapcsolt állapotban nem ébreszt.
-
Szerintem beszélj a Pólusban lévő szervizzel. Mondd el nekik, hogy mi az ábra (volt már egyszer sw cserén a készülék, de nem lett jó, kérnéd az E2-es sw-t, de nem szeretnél megint 1 hétig telefon nélkül maradni, stb, stb.), hátha lesznek olyan jó fejek és helyben megoldják az ügyet.
-
Na akkor kipróbálom a rádiót. Egyelőre további hívásokat is sikerült problémamentesen lebonyolítani
Próbáld meg felhívni a budaörsi céget (Telemax GSM Szerviz, 06/23/880-319), ahol javították a készülékemet és egyezkedj velük, hogy közvetlenül oda vinnéd a készüléket nekik és legyenek már olyan kedvesek rögtön/helyben megcsinálni az sw frissítést. -
Már volt kb. egy 10 és egy 5 perces telefonbeszélgetés, és nem jelentkezett a hiba. De ezt egyelőre még nem veszem 100%-os sikernek. Majd holnap még lesz hosszabb telefonbeszélgetés.
Rajta vagyok az ügyön, hogy le legyen tesztelve.
Mondjuk nekem az a szerencsém, hogy elvileg bármennyit lehet szervizben, mert van tartaléktelefonom. De ettől függetlenül nem szeretném, ha többet lenne javítás, mint használat alatt. -
Üdv Mindenkinek!
Kezembe kaptam a telót...
S/W VER S3310CJIE2,
tehát tényleg raktak rá új szoftvert.... Még nem nagyon tudtam tesztelni, de majd a párom ezen fogja hívogatni szüleit és akkor majd kiderül, hogy lesz-e megint "HALLÓ, HALLÓ, ITT VAGY????"....
-
Fejlemény:
Elvileg ma mehetek a készülékemért (a budaörsi szervizt már elhagyta, de még délután fel kell hívnom az Oktogonnál lévő szervizt, hogy megérkezett-e már...). Új szoftvert kapott... Hát kíváncsi leszek, hogy mit ad elő...
-
Valószínűleg ez így van, de viszont a Pannonnak azért írt alá 2 évet az ember, hogy kapjon kedvezményesen egy készüléket, nem pedig azért, hogy kapjon 990,-Ft-ért egy mobiltelefonnak árult "valamit", amit hordhat folyamatosan szervizbe, mert a rendeltetésszerű használatra alkalmatlan.... A szolgáltatótól szerintem minimum elvárható lenne, hogy egy ilyen tömeges hibajelenségnél adjon lehetőséget másik típusú készülék választására kedvezményes áron... És akkor már nem is beszéltem arról, hogy ki téríti meg azt az anyagi (utánajárás, kiesett idő) és és nem anyagi (nem tudod használni a megvásárolt terméket) kárt, amit elszenved a vevő?
De ez utóbbira már nem is nagyon tartok igényt, mert Kishazánkban sajnos nem így működnek a dolgok, legalábbis jellemzően nem így...
Ha 16ezerért vettem volna, akkor lehet, hogy már valami felügyeleti szerv felé fogalmaznék levelet...
-
Ez az adókörzet információ dolog most hogy mondod, nekem is volt. Eleinte kijelezte, aztán eltűnt és soha többé nem tudtam a képernyőre varázsolni.
Valóban 990,-Ft-ért kaptam a telefont, de azt ki fogja az utánajárkálással töltött időmet, valamint azt megtéríteni, hogy hetekig nem tudom használni megvásárolt terméket... Azért ez kicsit felháborító... Egy ismerősöm egy régi Samsung reklám után (Samsung, az életre keltett technológia...) csak azt szokta mondani, mikor meghallja ezt a márkanevet: Samsung, az életre keltett sz*r....Lehet, hogy igaza van?
-
Sziasztok!
Most jöttem haza nyaralásból, úgyhogy eddig nem nagyon érdekelt, hogy múlt hét kedd óta szervizben pihen a telefonom. Most már viszont kezd idegesíteni, hogy több, mint egy hete nem képesek rátölteni egy javított fw-t...
Ahogy a hozzászólásokat olvasom, nem is nagyon számíthatok semmi jóra...Ha nem fog működni a javítás után hibátlanul, akkor biztos megyek a Pannonhoz reklamálni, hogy a 2 év hűség aláírásakor nem arról volt szó, hogy kedvezményesen kapok egy papírnehezéket...
-
válasz
Hikvision #121 üzenetére
Ebben tökéletesen igazad van, de...
Lehet, hogy a Samsung teljesen jól megcsinálta a telefont és a Pannonos soft, ami rákerült, az lett elqrva...
Ettől függetlenül tényleg meg lehetne oldani, hogy ezt a hibát soron kívül orvosolnák a beeső ügyfélnek...De mondjuk nekem nagyon kellemes tapasztalatom volt ma reggel az Oktogonnál lévő Samsung szervizzel:
Kb. 3/4 7-kor értem oda és állt egy emberke a tárva nyitva lévő üzlet előtt. Megkérdeztem tőle, hogy nyitva vannak-e, erre ő mondta, hogy ugyan 7-kor nyitnak, de ha már itt van ő, akkor olyan mindegy, hogy most veszi át a készüléket, vagy 7-kor, meg hát gondolja, hogy azért jöttünk ilyen korán, mert sietünk a dolgunkra tovább. Szóval majdnem leesett az állam, hogy vannak még ilyen emberek????És tök jó érzéssel töltött el, hogy van még remény és nem halt ki teljesen a jóindulat az emberekből
Az már csak hab volt a tortán, hogy van mellette egy olyan tip-top közért, hogy szemem-szám elállt a tisztaságtól, az eladók udvariasságától és a választéktól... És giga-mega-brutál, ultrafinom kakaós csigát árultak 149,-Ft-ért
. Az átmérője kb. 22 centi volt
Szóval így egész jól viselem, hogy szervizbe kellett vinni a vadonatúj készüléket. -
Nekem vagy nagyon nagy szerencsém van, vagy mittudomén
, de nekem nem megy el a hang. De lehet, hogy keveset telefonálok
A nokia 3500c-m meg néha úgy "kapcsolta" a két felet össze, hogy teljesen visszhangos volt a beszédhang. Úgyhogy egyik telefon sem tökéletes...Nekem eddig ez a telefon nagyon bejön egyelőre. Szerda este vettem meg, akkor volt két egység az akkutöltöttség jelzőn és még mindig van egy. Pedig nézegettem a beállításokat elég sokat, beszéltem rajta kb. 1 órát a 2 nap alatt, éjszakára bekapcsolva hagytam. Egyszerűen nem akar lemerülni
Új hozzászólás Aktív témák
ma Úgy néz ki, hogy az L700 sikere ráébresztette a koreai gyártót, hogy miben jók igazán.
- Csere-beszámítás! Számítógép PC Játékra! I3 14100F / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest