- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
it A DMA értelmében az iPadOS-t is kapuőrnek mondta ki az Európai Bizottság, így erre is technológiai alapdíjat vet ki az Apple.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
telefonmágus
senior tag
válasz Oposzumtoszó #13895 üzenetére
Egy másik eredeti kábellel is megpróbálnám,mert az szokott ilyet csinálni
De a menüben is ki bekapcsolható a gyorstöltés
Garanciás Telenoros TMobileos vagy független iPhone-t veszek,SAMSUNG bontatlan telefonokat veszek,előfizetéses is NON-STOP
-
gerner1
veterán
válasz Oposzumtoszó #13897 üzenetére
Recovery alól, gyorsítótár törlés (wipe cache partition) is megvolt, illetve FR -en is túl vagy?
-
#24536576
törölt tag
válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére
Nálam a kamera csere 1!db nap volt, az aksi és alaplap 3.
-
Balage992
csendes tag
válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére
Én átérzem a helyzetet. Kijelzőcsere volt a note 9 ben. Hibás volt a panel. Szervizben nem látták a hibát visszaküldték javítás nélkül. Abban a pillanatban küldtem vissza megint. Másodszor hívtak már a szervizből hogy oké akkor cserélik. Ki is cserélték (hátlappal együtt) úgy hogy még roszabb panelt raktak be mint előtte volt. Megint küldtem vissza, harmadszorra sikerült nekik de felhívtak mi a gond mért nem jó ez. Elmagyaráztam mégegyszer mit csináljanak és harmadszorra megoldódott, de ismét hátlap és aksi csere. Felhívtam a samsungot ők azt mondták csináljak screenshotot a hibás kijelzőről -.-“ kértem kompetens személyt és individuálisan cirkuszoltam mindenkivel aki felhívott és írt mire megoldották,de egy hónapba telt.
Úgyhogy katasztrófa tud lenni ez az egész.
-
petymeg
addikt
válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére
"Nézzék meg mi a probléma, rendelje meg az alkatrészt és ha megérkezett szóljon, bemegyek és kicseréli."
Nálam így történt kameramodul cserénél, egy napig volt a szervizben. Addig adtak egy S7-et, kicsit nosztalgiázni.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
MrCsiT
addikt
válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére
A Turbado-nak van max. 72 órás csere szolgáltatása, 10 % felárért. Ezen a ponton, ez szerintem jobb, mint a gyártói gari. Igaz, még nem volt "szerencsém" próbálni ezt a szolgáltatást, de ha jól működik, akkor az szerintem megéri az árát.
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
axlfsi
veterán
válasz Oposzumtoszó #13917 üzenetére
Az szep! En egy het utan kaptam SMS-t, hogy a leadott GearS3 oramhoz alkatreszt kell rendelniuk,... egy het(!) utan.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!