- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni. Kellemetlen helyzetbe kerültem. A note 9 em kijelzőjének kellős közepén megjelent egy halott pixel. Mimdemellett biztos irtatok is itt róla, a kijelzó ragasztásánál a széleken kellemetlenül bevilágít este zavaró és a hátlap is kezdett felválni. (Nem esett le sose ejtettem el telefon uv-s üvegfólia és spigen tokban van elejétől kezdve) . Visszakültem garanciálisan szervizbe. Kicserélték a hátlapot de a kijelzővel semmit nem csináltak. Momdván "jóvanazúgy semmi baja" és azt írták a protokolra hogy ez az "LCD panel sajátossaga" .Hozzáértőbbeknek feltűnhetett mennyire kompetens lehetett a technikus mikor itt ugyebár LCD ről szó sincs. Szóval enyhén szólva ideges állapotban visszaküldtem újból, de félek nem csinálnak semmit a telóval. Van valakinek ilyen tapasztalata? A telefont az O2 szolgáltatónál vásároltam szlovákiában. Köszi a válaszokat.
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni. Kellemetlen helyzetbe kerültem. A note 9 em kijelzőjének kellős közepén megjelent egy halott pixel. Mindemellett biztos irtatok is itt róla, a kijelzó ragasztásánál a széleken kellemetlenül bevilágít este zavaró és a hátlap is kezdett felválni. (Nem esett le sose ejtettem el telefon uv-s üvegfólia és spigen tokban van elejétől kezdve) . Visszakültem garanciálisan szervizbe. Kicserélték a hátlapot de a kijelzővel semmit nem csináltak. Mondván "jóvanazúgy semmi baja" és azt írták a protokolra hogy ez az "LCD panel sajátossaga" .Hozzáértőbbeknek feltűnhetett mennyire kompetens lehetett a technikus mikor itt ugyebár LCD ről szó sincs. Szóval enyhén szólva ideges állapotban visszaküldtem újból, de félek nem csinálnak semmit a telóval. Van valakinek ilyen tapasztalata? A telefont az O2 szolgáltatónál vásároltam szlovákiában. Köszi a válaszokat.
-
Balage992
csendes tag
válasz baladam86 #8953 üzenetére
Igazad van bocsánat, kihagytam hogy szolgáltatónál intézem a garanciát szlovákiában. Beszéltem magyarországi samsunggal is, szlovákkal is és csehvel is. Mindenhol azt mondták hogy cserélni kéne nekik mindenképpen. A fénytörés persze arról tudok, nem is bántana amúgy is tokban hordom, de az a technikus aki oda meri írni nekem hogy ez az "LCD panel sajátossága"... Az azért erős. Ja poén kedvéért a cseh samsungnal azt mondták nekem csináljak screenshotot a halott pixelről -.-" . Nem hagyom anyiban semmiképpen. Túl sokat költöttem samsung termékre tavaly, úgyérzem jár a csere köszönöm a válaszod. Ha nem cserélik viszem személyesen pozsonyba
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Sikerult visszakapnom a note 9 emet 3 egymas utani szervizbe kuldes utan. Pixelhiba miatt. Cserélték a kijelzőt ugyhogy moet kijelzovedo uveget szeretnék választani de ami eddig volt nem nyerte el a tetszésem. Tudtok ajánlani valamilyet? Tudom volt mar szo rola de sehogyse találom, próbáltam viszaolvasni.
-
Balage992
csendes tag
válasz Locutus #11780 üzenetére
Nillkin super frosted és társai például, de ott a védelem mellékes, ha leejted valószinűleg törik. Ha valami stabilabb, ott a samsung saját átlátszó clear coverje, vagy pedig a spigen vékonyabb megoldásai. ( mindhárom emlegetett márkával rendelkezem, egyikben sem csalódtam még) :)
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Roppant idegesítő "problémával " fordulok hozzátok. Utóbbi időben ha smst kapok, vagy értesítést facebookon, kiugrik ilyen kis chatfej mint a messengeren, rákkattintva meg kis ablakban megjeleníti az üzenetet. Hogy lehet ezt kikapcsolni? Nem szeretném hogy megjelenjenek ezek a fejecskék.
-
Balage992
csendes tag
válasz BerekSzilard #12944 üzenetére
Köszi, sikerült, mennyit kerestem ezt 😀 nem tudom hirtelen mitől állítódott ez átt.
-
Balage992
csendes tag
válasz Oposzumtoszó #13910 üzenetére
Én átérzem a helyzetet. Kijelzőcsere volt a note 9 ben. Hibás volt a panel. Szervizben nem látták a hibát visszaküldték javítás nélkül. Abban a pillanatban küldtem vissza megint. Másodszor hívtak már a szervizből hogy oké akkor cserélik. Ki is cserélték (hátlappal együtt) úgy hogy még roszabb panelt raktak be mint előtte volt. Megint küldtem vissza, harmadszorra sikerült nekik de felhívtak mi a gond mért nem jó ez. Elmagyaráztam mégegyszer mit csináljanak és harmadszorra megoldódott, de ismét hátlap és aksi csere. Felhívtam a samsungot ők azt mondták csináljak screenshotot a hibás kijelzőről -.-“ kértem kompetens személyt és individuálisan cirkuszoltam mindenkivel aki felhívott és írt mire megoldották,de egy hónapba telt.
Úgyhogy katasztrófa tud lenni ez az egész.
-
Balage992
csendes tag
válasz baladam86 #13916 üzenetére
Persze. Pixelhibának véltem, nagyon kicsi alig észrevehető feket pontocska a kijelzőben. Aztán mikor visszaküldték első után, meg lett nézve mikroszkóp alatt és kiderült hogy az üveg belsö csiszolása hibás. Majdnem mindent tudok a mobiltelefonokról de ezzel a hibával még nem találkoztam 😀 aztán úgy küldték vissza hogy tettek bele egy ténylegesen pixelhibás(de legalább 9-10 pixel egy oszlopban) kijelzőt. Harmadikra sikerült nekik de rögtön helyben teszteltem jó e.
-
Balage992
csendes tag
Szia. Én ajánlok neked valamit, nem tudom hogy próbáltad e már. A noten9 em szintén kijelzőhibás volt, elküldtem szervizbe, nem csináltak vele semmit. Aztán visszaküldtem ismét de közben írtam a samsung hivatalos forgalmazójának, hogy nem tetszik ez nekem és oldják meg. Telefonon is hívtam őket ott a komoetens hölgy azt akarta screenshotoljam le a kijelzőhibát -.-" . Emailen segítőkészek voltak, jött az sms hogy kész a teló mentem érte kijelzőcsere megvolt de hibásat raktak be. Rosszabb lett mint előtte. Viszont alig hazahoztam (ugye vihettem is vissza) rögtön írt a samsung hogy megoldodott e. Irtam hogy nem és azonnali individuális vizsgálatot és új eszközt kérek. Új eszközt nem kaotam de fokozott figyelemmel új kijelzőt igen és aksit is. Most jó. Nem örültem hogy nem kapok újat de tökéletes lett. Addig piszkáld és irj nekik mig nem oldják meg. Minden lehetséges módon ha kell személyesen is cirkuszolj, vagy fenyegesd őket 😀 énnis azt tettem de lett eredménye legalább.
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Olyan gondom akadt, hogy ha apám küld smst nekem, galaxy s10 ről, csak akkor kapom meg ha bekapcsolom a mobilnetet. Hogy tudom beállítani azt, hogy ez ne így legyen és megkapjam rendesen is? Köszi a válaszokat.
-
Balage992
csendes tag
Köszönöm a válaszokat az sms es kérdésemhez. Gondoltam, hogy ilyen valami lesz a dologban mint az applen az imessage. Beállítom mostmár akkor hogy ez ne legyen 😊
-
Balage992
csendes tag
válasz Tomi0703 #17183 üzenetére
Én semmiképpen. Mondjuk én alapból nem vennék/cserélnék mobilt használtra. Annak tudatában, hogy az emberek miket művelnek a telefonjaikkal meghova mindenhova viszik magukkal 😀 én úgy tartom inkább spórolok még 1-2 hónapot, de legyen új. Persze semmi gond azzal ha valaki használtan vesz, ez csak az én mániám :) de ebbe a cserébe én nem mennék bele a helyedben. Pomtazért amitutánad a kolléga is írt. Meg lehetjárni ezzel nagyon.
-
Balage992
csendes tag
Sziasztok. Érdekes, idegesítő problémám adódott. Az instagram appon belül, a storiknál a felső sáv 2 sorban jelenik meg a note 9 en. Zavaró rettentően. Nem tudja valaki mitől van ez és hogy tudom visszaállítani a hagyományos egy sorban levőre ? Adat és cash törlés volt, 2 szer újra is telepítettem. Átrakta az s10e telómon is. Köszi a válaszokat
-
Balage992
csendes tag
válasz lakotibi #18411 üzenetére
Megkönnyebbültem, hogy nem csak én "fenyegetem" őket ilyen esetekben 😀 nem szabad hagyni magad. Harmadjára nekem is megoldották a problémát, de kellett beszélnem kitudja hány vezető beosztású személlyel a samsungnál, a hivatalos cseh ( szlovákiában élek) kirendelt igazgatóval meg 2 technikussal akik a problémát oldották. Természetesen inteligensen és megfelelő tiszteletet megadva elmagyaráztam nekik mik a lehetőségeik, ha nem akkor ez és ez fog történni 😀 harmadik alkalommal már csak pár napot vártam míg megjött a készülék, bocsánatkérő protokollal együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!