Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csako

    veterán

    válasz HardRic #4 üzenetére

    Itt nem igazán a párizsit akarják kivenni belőle, hanem egy olyan terméket, ami nem szerves része a szendvicsnek, pl. egy kötelezően hozzáadott kakaót, ami ha nem lenne, akkor lehet másik márkájút vennének azok, akiknek mégis kell, de így többen nem is keresnek másikat, mert pl. nem is tudják, hogy létezik más márkájú kakaó a kötelezően hozzáadotton kívül.

    IT Café-s cikkben kicsit jobban van megfogalmazva:
    "Ennek lényege, hogy az EU versenyügyi biztosa szerint különösen aggodalmas az a gyakorlat, ahogy a Google a kétoldalú szerződésekben rákényszeríti a gyártókra és a szolgáltatókra a vállalat termékeinek telepítését (pl. csak akkor férhetnek hozzá a Play webáruházhoz, ha előtelepítik a keresőt és a Chrome böngészőt). Ez viszont tiltott árukapcsolás, az egyik termék monopol- vagy piacvezető pozícióját használják ki egy másik termék népszerűsítésére, mely komoly hátrányba hozza a versenytársakat, akiknek nincs ilyen lehetőségük."

    (#10) sheratan: A kényszerítéssel van probléma. A gyártóknak szabadon kell eldönteniük, hogy a Google-t + Chrome-ot rakják fel a Play Áruház mellé.

Új hozzászólás Aktív témák