Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Két Redmi Note 14 Pro és egy Pro+ futott be
- 2026-ra halasztotta a Siri felturbózását az Apple
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Egy már-már paranormális jelenségbe illő problémával találkoztam, amire nem találok megoldást.
Utóbbi időben a banki applikációm (k&h mobilbank) beléptető mechanizmusában az mPIN kóddal történő belépés valamiért nem tud végigfutni, "azonosítás folyamatban" üzenettel pörög, amíg ki nem lépek.
A belépésre van egy másik metódus, egy QR kód beolvasás, az tökéletesen működik. Mielőtt a hibát a banki appban vagy a bank oldalán keresnénk, a bank ügyfélszolgálatával is beszéltem, semmi hiba nincs se a belépési adataimban, se a bankszámlával, ráadásul a QR-es belépéssel napi szinten használom is, ők sem értik, hogy mi lehet a gond. Sőt, ha direkt rossz kódot adok meg, azt jelzi is, és rögtön megszakítja a folyamatot, tehát valamilyen szinten működik ez, de az applikációban ez mégsem jut tovább, ha helyes a kód.
Bankos topikban írta valaki, hogy nála működik a funkció, és mivel semmilyen ilyen hibáról nem olvastam, felteszem, hogy nálam van valami gond, de az istenért nem tudok rájönni, hogy mi.
MIUI 14 van fent, a legutóbbi gyári frissítéssel, (gyári minden, Telekomos a teló) meg minden app naprakész.
Ezt a banki appot én már többször újratelepítettem, újra aktiváltam a banki hozzáférést, ezt az ügyfélszolg. is megerősítette, mégis fennáll a hiba. Minden engedély meg van neki adva, van mobilnet és wifi engedélye is. Telefont is újraindítottam, hátha az a gond, de semmi.
Mi lehet a probléma? Valamilyen rendszer applikáció vagy beállítás kavarhat be, vagy valami legutóbbi frissítés? Egyszerűen annyira nonszensz és logikátlan, hogy egy ilyen alap dolog ne működjön, nem tudok rájönni az okára, de borzasztó kellemetlen. Néhány napja, esetleg 1-2 hete állhat ez fenn, korábban működött.
Van esetleg valakinek ötlete, netán tapasztalata ilyen anomálival kapcsolatban?
Új hozzászólás Aktív témák
ma A két készülék nagyon hasonló, ezért egyszerre teszteljük őket. Az eltérések a kamerában és a chipsetben keresendők csupán, illetve az árazás is kicsit más.
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Red 64 GB
- Samsung Galaxy S25 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 Ultra 12/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Honor Magic5 Pro 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Adatkábellel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest