- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- 8300 mAh, maradhat?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért, mert mesterségesen lekorlátozták egyetlen processzormagra. Ha bekapcsoltad a GPU-s PhysX opciót és érzékelte a GeForce hardvert, akkor az rögtön azt csinálta, hogy feloldotta ezt a korlátot, mert a merev testek fizikáját akkor is a CPU számolja, GPU-s gyorsítós ide vagy oda.
Természetesen ezt meg lehetett volna írni úgy is, hogy a korlát feloldásához ne kelljen GeForce hardver a gépbe, és akkor nyilván sokkal jobban futott volna. Konkrétan nem is kellett volna venni GeForce-ot, mert elég lett volna minden számításhoz a proci ereje. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A RoboBlitz volt az első 2006-ban.
A Radeon HD sorozatnak nagyon feküdt az UE3. Jellemzően jobban, mint a GeForce 8-9-nek.
De itt az a lényeg, hogy ha demózzák valamivel, akkor nem biztos, hogy az a jobb, és az UE esetében ezt az NV eljátszotta egyszer.(#111) Bici: Az API overhead jellemzően a komplex parancsátadásból ered, tehát az API minden porcikájára kihat valamilyen módon.
A konzolok API-ja nagyon hasonló futószalagot használ, mint a mai DX vagy OpenGL. Egyszerűen ki van vágva belőlük a komplex parancsátadás. Ezzel bukó lesz a kompatibilitást, hiszen nincs erőforrás-ellenőrzés, de a hardver úgyis fix. A parancspuffer is sokkal szabadabban kezelhető.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Emlékszel az Unreal Engine 3-ra? Azt GeForce 7900 GTX-en mutatták be anno, aztán amikor megjelent, akkor a 7600 GT-től is jellemzően kikapó Radeon X1650 XT beékelődött a 7900 GT és GS közé, míg a 7900 GTX-szel elvileg versenyző X1950 XTX eléggé elhúzott, és a két GPU-s GeForce 7950 GX2-t is eléggé elverte. [link]
Már akkor is lehetett tudni, hogy a motor erősen épít a dynamic branchingre, és abban a GeForce 6-7 880 pixellel dolgozot, míg a Radeon 16-48 pixeles tömbökkel. A PS3-ra át is írták a motort, hogy a dynamic branchinget a Cell SPU-i csinálják, mert az RSX túl gyenge volt hozzá.Az Unreal Engine 4 bemutatkozott GeForce GTX 680-on, eközben a motor futószalagjának jelentős része compute shaderben van írva. Egyébként ezt a motort is át fogják írni a konzolokra. Pont a GCN PRT technológiája miatt. Ez nem csak megatextúrázásra jó, hanem az SVO adatstruktúra felépítésében hasznos, és minő meglepő az UE4-nek ez szükséges. Gondolod tényleg annyira veri Sweeney a fejét a falba a GCN-es konzolok miatt?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És elérhetők is lesznek. Az Elemental nem NV demó, csak azzal van demózva, de az egész alkalmazás ugyanígy fut HD 7970-en. Nem mellesleg jóval gyorsabban.
Lesz egy UE4-es játék idén. A Daylight címet viseli. Ez nem fog mindent kihasználni, mert a motor igen speciális futószalaggal rendelkezik. Gyakorlatilag a nagy része compute shaderben van írva, ami igen megterhelő a mai architektúráknak, így ezen a ponton számolni kell butításokkal.(#12) fatallerror: Szokás szerinte elnyomják veszteséggel az első revízióig. A játékokon meg ezt visszahozzák.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért érdemes megjegyezni, hogy a PS4 hardvere a lehetséges alternatívák közül messze a legdrágább. Nagyjából ~300 mm2-es lesz a lapka 28 nm-en, ami még elviselhető, de 8 GB GDDR5-öt legalább 250 dollár lesz rá felpakolni. Nyilván egy CPU és egy külön NV GPU egy sokkal olcsóbb alternatíva lett volna, de elvesztik a mély integráció előnyét. Ez pedig egy 8 éves ciklusra tervezett géppel igen komoly szempont, így az "olcsójános" hozzáállású Sony egy igen drága megoldás mellett döntött.
(#4) Bull1: Abban az UE4 Elemental bemutatóban nulla PhysX-szel gyorsított effekt volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Linux haladóknak
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- A GlobalFoundries kezébe került a MIPS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- Xiaomi 11T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest