Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lolka Bolka

    aktív tag

    Látom itt kezd megint a szokásos vallásháború kirobbanni...
    Én épp ma küldtem vissza gariztatni egy OppoFind7a-t mert hibás kijelzővel érkezett (bármilyen telónál megeshet). De attól a telefon maga tetszett, most a support megmutathatja, hogy hogy müxik. DHL hozta ki, így gondoltam velük küldöm vissza is. Bementem a Király utcai DHL átvevő pontba, ahol közölték, hogy a központ utasítására, nem vehetnek át mobilt, csak nagyobb átvevő helyeken..Gondolom túl sokat elloptak a kedves kollégák ;)
    Átmentem szeretett jó postánkhoz...már cél egyenseben kiderült, hogy csak pénzt nem vittem magammal. :) Gyors kör haza...majd, és ez fájt egy kicsit, 9300forintért feladtam Angliába. Oppo azt mondta 20€-ig fizetik a visszautat...Kíváncsi vagyok hogy lesz ez...úgy érzem teljes mértékben le fogom tesztelni mind az értékesítési, mind a support vonalat is. Mondjuk már az értékesítés sem volt sima ügy... ;]
    Mondjuk simán küldhetnének ők egy DHL futárt a cuccért...na de mind1.
    A többi márka sem jobb, ismerős iPhone 5s-ét 1 hónapos határidőre vették át javítani...szerintem az se normális...azt gondolom pont 1 óra alatt csináltak egy vmi szoftveres varázslatot rajta, hátha úgy még kibírja egy darabig.

    [ Szerkesztve ]

  • Lolka Bolka

    aktív tag

    válasz Burt1793 #36 üzenetére

    "rossz helyre lett berakva" Ez szerinted garanciális javítást érdemel vagy ne adj isten neked kellett volna zsebből javíttatni? ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák