- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
"Neki mernék természetesen." - kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érnél le pl. Zadarba. Nincs nagyon 100Kw+-os töltőből, kettő meg szinte sehol. Ha minden jól menne is legalább 2 óra+ töltési idővel kellene számolni - és reménykedni nincs más eautós a környékeden...
"Miért tartana 2-3 órával tovább" - München-Budapest távon 680 Km ekkkora különbséget szoktam mérni, 120-130Kwh-t kell töltenem útközben, csak a töltési idő közel 2 óra (3 megállással, 2-vel hosszabban kell) - 8 óra alá még nem sikerült hozni, télen 8,5. (iPace) És szerencsémre St Valentin nem volt tele sosem, annak ellenére, hogy a superchargerre már sokszor várnak és teslások is átjönnek az ionity-ra. Ez szabadságolások kezdetén csak rosszabb, néztem a foglaltságát az appban.
Benzinessel 6 óra alatt szokott lenni a táv, de 10%-al a megengedettnél gyorsabban 5 óra alá is be lehet hozni - ilyenkor megállás nélkül is el lehet lenni, max 1 gyors pisiszünet..
Mikor még az Ionity 8Eur-ba került töltésenként akkor legalább olcsóbb volt elektromosan menni és megvacsoráztam a várakozás alatt a különbségből, most már ez az előny sincs (sőt 79c Kwh árnál már fordított a helyzet).
"Van 10 cég, van 100 cég. 1db az semmi, az arány a lényeg." ha feltesszük, hogy cégautót senki sem tölt, akkor is kifut a tipikus céges lízing 3 év után, a közetkező magánszemély tulaj már fogja nézni mi mennyibe kerül és a saját pénztárcájának kedvez...
" Azért hogy tudjak menni 1000 km-t egyseggel amit az életben nem fogok megtenni." autópályán jó lesz az 600-nak, 30Kwh/100 km-el . Ha hívna a természet, az nem egyenlő 40 perc töltéssel azért.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- No Voice in the Galaxy
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Politika
- Marvel Snap
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- További aktív témák...