Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joelke HU

    senior tag

    válasz Dealer95 #7593 üzenetére

    Nem csak amiatt. A fényérzékelőjével is gond volt, meg a zene+net közbeni fagyások. De külön kihangsúlyoztam most nekik a foltosodást. Nem fogom elhozni, ha azzal nem kezdenek semmit. Mert ez pofátlanság. Ha az én hibám lenne, akkor persze, megérteném. De itt a Nokia gyárilag mellékelt egy kiegészítőt, amit előírásszerűen használtam és az kárt tett a készülékben. És ezért igen is felelősséget kell vállalniuk, pláne ebben az árkategóriában.

    iPhone SE 2020 (PRODUCT)RED

  • ede006

    csendes tag

    válasz Dealer95 #7593 üzenetére

    Hali!

    Én is küzdöttem a pöttyösödés problémával és hosszú tortúra árán de sikerült a jótállást érvényesíteni. A történet nagyjából annyi, hogy a pöttyösödéssel illetve egy pár aprósággal, pl érintőkijelző nem reagál néha stb. bevittem a telenorhoz, akik azt annak rendje és módja szerint elküldték a nokiáhzoz körülbelül július elején. Miután két hét eltelt felhívtam kedvesen a nokiát, hogy mi a helyzet amire nem igazán tudtak kielégítő választ adni ( a kollégák vizsgálják, mondom akkor a kolégákkal had beszéljek, mire a válasz az volt, hogy kollégákkal nem lehet beszélni). Ezt megismételtük minden nap, de határtalanul kedves voltam a magyarul alig tudó kishölggyel. Majd kb 28 nap eltelte után kaptam egy smst, hogy megérkezett a készülék fáradjak be. Befáradtam és hibajelenség nem található tartalmú javítási lappal a kezembe adta a srác. Még ekkor is sztoikus nyugalommal kezeltem a dolgot, megkérdeztem, hogy ő látja a pöttyösödést mire a válasza azvolt, hogy igen, erre mondtam, hogy akkor küldjük vissza, és addig fogjuk küldeni míg ki nem cserélik, elfogadta, űtvette a késztüléket és visszaküldték. Egy hétre rá, hívom a nokiát, a jól ismert kiscsaj felveszi, mondtam, hogy a reklamációs osztályt kérném, mire a válasz, hogy nem tudja őket kapcsolni, mert szabadságon vannak, mondom semmi probléma. Következő hét kedd-szerda tájt felhívtam őket megint a kiscsaj felvette majd megint a reklamációs osztályt kértem, mirefel azt mondta, hogy most elfoglaltak telefonáljak később, kérdeztem, hogy vissza tudnak e hívni esetleg ha végeznek,de a ksicsaj szerint nem, csörögjek később, negyven perc múlva egy úriember vette fel aki tudott magyarul és megint nem tudta nekem kapcsolni a reklamációs osztályt.
    És ekkor elszakadt a cérna.
    Minősíthetetlen hangnemben kezdtem el elküldeni minden irányba, mikoris hirtelen felszabadult a reklamációs osztály volnala, ahol ezt folytattam elég hangosan és megállíthtatlanul. Mikor kiadtam magamból a dühömet letettem.
    És a csattanó: 4 nap múlva a készülék tökéletesen új fóliás házzal megérkezett, de a kijelzőt és a belsejét tuti nem cserélték, ezt csak onnan gondolom, hogy egy kis karc volt a kijelzőn, ami ugyanúgy ott volt.
    Szóval a story vége happy end (40 nap után kb), de a tanulság ha kedvesen, normálisan próbálsz hozzáállni azokhoz a piaci szereplőkhöz akik erőfölényben vannak soha nem fogsz semmit elérni.
    Ez volt az én kis lumiám története. Egyébként imádom és a tokot kidobtam a szemétbe, mert kb annyit is ér.

Új hozzászólás Aktív témák