Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz madgie #81 üzenetére

    1 telefont és egy Air-t próbáltam gariztatni itthon, az első viszonylag könnyen ment (3GS, besárgult a kijelző) a másik nem. Szakadozott a töltés, először elhajtottak, hogy ez így normális, biztos a konnektor szar. Másik ügyintéző felvette alaplaphibával, de visszajött, hogy nem hibás. Aztán újra felvették alaplaphibával, mert nem hagytam magam, akkor kicserélték és azóta jó. Csak 2 hónapba telt.... De a barátom is szopott a pixel hibával, de pl az antenna gate-nél is itthon nem adtak tokot, mondván az egy amerikai akció....

    Tudom, hogy az USA-ban NAGYON NAGYON jó a garanciális ügyintézés az almáéknál, de itthon ugye hivatalos boltjuk nincs, a partnerek meg olyanok amilyenek. Az 1 év gari sem épp a szívem csücske.

    (#83) jerry311

    Ez egy magyar fórum, tehát az alapértelmezés az, hogy te is itt élsz. Ha nem így van azt neked kell jelezni, nem másoknak kitalálni. Amúgy az amerikai vagy brit garis ügyintézést hasonlítani egymáshoz az kb olyan mint a trabantot egy S Mercihez.... A németeknél is sokkal gördülékenyebb, nyílván mert kevesebb a lopás meg a visszaélés mint keleten.

    Nekem meg 1 kínai telóm ment tönkre (Jiayu G2F), írtam, mondták fotózzam le a hibát, elküldtem nekik a képet mondták küldjem vissza, ha a feladószelvényt beküldöm emailben küldik ők is a cseretelefont. 8 másik embernek intéztem garit, soha nem kekeckedtek, csak a posta volt lassú, mert nem futárral küldtem.

    Ellenben pl a tékozló homár nagyrészt a garis ügyintézés körüli problémákról szól, szóval egy magyar gari sem jobb.

Új hozzászólás Aktív témák