Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hogabesz

    aktív tag

    Egy másik fórumon már kifejtettem a véleményem ezzel kapcsolatban, így ide is bemásolom.

    "Elmondom, hogy kellett volna helyesen eljárni. Nem csalni, hanem a benchmark programban a valós eredményt kommunikálni és akkor elmondani, hogy "kérem szépen a többi gyártó mind csal, nekünk ez a tiszta eredmény de ne aggódjanak egy pillanatnyi akadást nem fognak tapasztalni a hétköznapi használat során, ezt garantáljuk". Mert ha most egyébként nincs panasz a telefonjaikra akkor miért kell ragaszkodni a kamu eredményekhez? Nem gondolom, hogy a vásárlók pontszámok alapján vásárolnak készüléket, viszont egy ilyen után (amiből egyébként az autók esetében dízelbotrány lett) igencsak meginog a bizalmam a céggel kapcsolatban, független attól, hogy a többi gyártó csal vagy sem."

Új hozzászólás Aktív témák