Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    Sziasztok!

    Van egy Motorola Z play telefonom, ami még hónapokkal ezelőtt tönrkement, hosszú a történet, a lényeg hogy az elmúlt héten el kezdtem garanciáztatással foglalkozni.

    Expansyson vettem egy hardveraprós srácon keresztül aki 5% engedményt tudni adni rá, igazából ez nem lényeg. A probléma ott jön, hogy az expansys megszűnt customer ügyfeleknek. Rájuk írtam e-mailen, ők a Motorolához irányíottak. Onnan egy chatrobot/asszisztens által megkaptam a TMX-et. A TMX szeptember óta nem kommunikál ügyfelekkel, Media martkba illetve a First phone a partnerük, ahol le kell adni a készüléket, és onnan küldik tovább a TMX-hez javításhoz.

    Pár órája hívott a First Phoneos srác, hogy visszaküldték nekik a készüléket, mert nem Magyarországon illetve az EU-ban (???) forgalmazták.

    Az lenne a kérdésem hogy mit lehet tenni expansysos garinál, illetve ha semmit akkor hol lehet javítatni a panel és talán alaplap hibát?

Új hozzászólás Aktív témák