Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz n.p #261 üzenetére

    "Nem gondolnám hogy egy szemétre való dinoszaurusz lenne. Desktop programok készítéséhez most is ezt használjuk. Mint sokan mások is, akik pl. fejlesztőeszközöket/játékokat készítenek. (bár természetesen ez eléggé kis réteg)"

    Alapvetoen jol hasznalhato a Win32, ha ...... , es ha ........., es ha ........ :) Es ez a sok "ha" a problema vele. 10 evvel ezelott me'g nem lett volna nagy reszebol problema, manapsag mar van. Nem eleg biztonsagos, nem eleg flexibilis (pl. dpi skalazodas), nem eleg reszponziv, nem portolhato a kod, nincs rendes szoftver store hozza, stb. stb. Addig nem is erzi az ember azt, hogy mennyire oskovulet a Win32, amig nem kezd el dolgozni egy modern API-val, pl. WinRT. Iszonyat gyorsan es gordulekenyen lehet dolgozni WinRT-vel. Nagysagrendekkel hamarabb vegez az ember egy feladattal, egyszerubb a hibakereses, stb.

    "Nekem még továbbra is a Win32 a legkényelmesebb"

    Ez csak addig van igy, amig nem ismered meg eleg melyen a C# + XAML + UWP vonalat, a gyakorlatban is. Aztan amikor jon egy problema, ami 1 sor UWP-n, es belegondolsz, hogy ez vagy 100 sornyi kod Win32 + C++ vonalon peldaul, akkor elszomorodsz, hogy miert nem ezt kell csinalnod egesz nap ;)

Új hozzászólás Aktív témák