- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Lesz ebből a kezdeményezésből akkor valami?
-
zoli62
addikt
Szerintem a más szolgáltatóktól jövőknek, vagy egy családban több előfizetést is fenntartóknak igencsak furcsa megszokni, hogy alapesetben nem látják a hívók telefonszámát. Szerintem ennyit, azaz évi pár millió bevételt nem ér meg az ügyfélélmény (úgy tetszik ez a szó, hadd használjam már, Vodafone customer care-tól hallottam egyébként először ) csökkenése. Maradjunk annyiban, hogy ennek bekonfigurálása nem tart semeddig, viszont már a 20. század végén is alapszolgáltatásnak számított, persze nem a Westelnél.
-
zoli62
addikt
Hívószámkijelzéshez. em gondolsz azokra, akik mindhárom szolgáltató ügyfelei? Csak a T-Mobile-nál, és ott is a régi "westeles" díjcsomagoknál nem ingyenes, mert maga a szolgáltató is rájött, hogy korszerütlen. Az új tarifáknál a hívószámliejelzés díját már "lenyelte" és beépítette a havidíjba. Mennyiből állna, ha a portfolio régebbi díjcsomagjaira ivonatkozóan is egy tollvonásssal díjmentessé tennék az amúgy a 21. században alap szolgáltatásnak számító hívószámkijelzsét.. Tudod többek közt ezt hívják "ügyfélélménynek", amit mostanában az egyik szolgáltató telefonos ügyfélszolgáltatójával beszélgetve gyakran hallok.
Ezzel kapcsolatban m,ost jut eszembe, hogy szintén csak a Magyar Telekomnál nem szeretem azt, hogy reklamációs ügyekben privát számról jön a visszahÍvás, kivéve a nyíregyházi T-Home lakossági részleg esetében.
Hóközi elektronikus számlarészletezőt a Telenor díjmentesen biztosítja. Én bármikor, amikor bementem a T-Pontba, kimenő forgalom megnézése céljából, akkor kinyomtatták nekem a listát, ott helyben megnéztem, utána eldobtuk, és nem fizettem érte eseti díjat. Tudod ez is egyfajta személyes ügyfélszolgálati hallgatólagos szabály, ha nem viszed el, nem kerül semmibe.. Persze azért van díja, mert a papírnyomtatás van költsége. Na de pont ezért kellene az otthonról is letölthető, megnézhető hóközi elektronikus számlarészletező.. Akkor az üzletben eggyel kevesebb ok miatt nyomtatnánk papírra. My T-Mobile-ból pedig a különböző irányokba történő hívásforgalmak lekérdezését ingyenssé tenném, a tájékoztató díjköteles pedig csak az SMS- és hang csatornán maradna.
Közelmúltban pedig pont a minden új előfizetésen az ügyfelek beleegyeezése és megkérdezése nélkül aktivált net starttal kapcsolatos keletkező magas forgalmat generáló számlák kezelése ügyében leveleztem a T-Mobile számlázási csoportjával. Válaszlevelükben írtak ezel kapcsolatban bíztatót is, nevezetesen azt, hogy az újonnan bekapcsolt Eco és Mix előfizetéseket promóciós Go! NapiNet díjcsomaggal aktiválják. Ez is már valami előrelépés az ügyben. Egyébként is tudnak a problémáról, dolgoznak egy új, korszerűbb, és az ügyfelek számára kevésbé költséges díjcsomag megvalósításán. -
zoli62
addikt
Telenornál nincs lehetőség hóközi tarifacsomagváltásra és az ezzel együtt járó részarányos számlázásra csak készülékváltás esetén. Ez főleg mobilnetnél érdekes. Nem ingyenes az interneten a tarifacsomagváltás sőt a Telenor Online-on nemrég mgszüntették ezt a lehetőséget. sok mindenben hasznos. Hóközi elektronikus számlarészletezőt egyedül a Telenor tud biztosítani. Ez jó lenne a a T-Mobile-nál és a Vodafone-nál is. Utóbbinál van E-Care, amivel különböző hívásstatisztikákat lehet készíteni, egy nagyon sokoldalú program, de ez meg nem elérhető a lakossági előfizetők számára.
Nets tartot az ügyfelek megkérdezése nélkül egy új előfizetés vásárlásánál automatikusan aktiválják. Mivel ennek elég magas díja van, ezért könnyen el lehet érni nagy összegű százezres számlát. Létezik ugyan úgynevezett magas forgalom figyelés, de ez nem az ügyfelek érdekében van, hanem egyértelműen szolgáltatóknak kedvez. Ez alapján tudnak hóközi számlaelőleget kállítani. és kiküldeni. Az adatforgalom nincs klimitálva, csak 50000 Ft elérése után csökken az adatforgalmi díj. Reklamációk esetén egyedi méltányosság keretében bizonyos összeget elnegednek a szolgáltatók, de z az eljárás nem általános. Az Európai Únióban roaming adatforgalom esetén 60 euró elérése után letiltják a mobilnet szolgáltatást Ez mégiscsak alacsonyabb összeg, mint amit nálunk alkalmaznak a szolgáltatók. Mostanában a Vodafone az új előfizetésekena Napijegyet aktiváljá, illetve náluk mégis létezik egy határ, melynek összege 15000 Ft, efelett a többit jóváírják. Ez körülbelül az úniós limitnek felel meg. Így fentebb a netstartról írtak főleg a T-Mobile-ra és a Telenorra vonatkoznakT-mobile-nál van egy érdekesség a hanpostával kapcsolatban, ezt máshol nem vettem észre. Amikor egy új előfizetés vásárlásakor ezt aktiválják, akkor azt nem teljes körűen teszik, mint a többi szolgáltatónál. Azaz az átirányítást csak a nem elérhető és nem válaszol esetére kapcsolják be. Tehát, ha valaki foglalt éppen, és hívják, akkor a hívó nem fog sípszót hallani. Erre az esetre a T-Mobile nem kapcsolja be az átirányítást, ami egyébként a másik két szolgáltatónál magátólértetődő dolog.
-
zoli62
addikt
válasz aranyalma222 #116 üzenetére
ismerős Ez szintén régi T-Mobile-os hozzállás. Még My T-Mobile felületen levő lekérdezés sem ingyenes. Médiamánia és Ikon díjcsomagoknál régóta kértem, hogy legyen feltüntve külön-külön a hanghívás, adathívás netto egyenlege és a havi limitből felhasznált SMS-ek száma. Természetesen technikailag meg lehetne oldani, de a T-Mobile nem akarja. A My T-Mobile-ból hiányzik a My T-Home-ban megszokott számlakép. Elektronikus hóközi számlarészletezőt a Telenoron kívül egyetlen szolgáltató sem képes biztosítani. Ugyanakkor megoldható lenne, mert például bármelyik T-Pontban ki tudják ezt nyomtatni a belső rendszerükből.
-
zoli62
addikt
Jó a topik.
Régi westeles örökség a díjköteles hívószámkijelzés. Hosszú évek óta nem akarnak ezen változtani. Azt a hamis kommunikációt terjesztik ezzel kapcsolatban.hogy vannak előfizetők, akik nem igénylik a hívószámkijelzést.. Abszolút nem ügyfélbarát- Ez a hívószámkijelzési díj egyébként átlagosan évi kb. 5M Ft bevételt biztosít a T-Mobile-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- MSI G31TM-P21 LGA775 alaplap + Xeon E5430 Quad Core CPU
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6/i5-G4/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6220 laptop (12,5/i5-G2/4GB/128SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- CNC Fémmegmunkálás és AWI, MIG hegesztés