Hirdetés

Megkeressük és javíttatjuk a szolgáltatók furcsa dolgait

A Mobilarena az ország legnagyobb telekommunikációs szaklapjaként kötelességének érzi, hogy javítson a piacon és jobb helyzethez segítse a felhasználókat. Már régóta tudomásunk van olyan szolgáltatói szabályokról, melyeket valószínűleg könnyedén ki lehetne javítani, ám valamiért érvényben vannak, ezért úgy döntöttünk, hogy a felhasználók és a szolgáltatók érdekeit egyaránt szem előtt tartva lépünk. Olvasóink segítségét kérjük abban, hogy megírják nekünk azokat a dolgokat, melyek szerintük nem a legideálisabbak, de könnyedén orvosolhatók lennének.

Hirdetés

Hogy mire gondolunk? Például arra, hogy az egyik szolgáltatónál a 100 MB-os internetcsomag megvásárlása esetén nem él alapból az egyébként ingyenes figyelmeztető SMS funkció, mely az adatátviteli limit túllépése esetén figyelmezteti a felhasználót, hogy mostantól plusz pénzbe kerül neki az internetezés. Esetleg arra, hogy egy másik szolgáltatónál alapból be van kapcsolva a hangposta szolgáltatás, melyet alig használnak, viszont pénzbe kerül meghallgatni és felmondani rá valamit. Tehát semmiképp nem arra vagyunk kíváncsiak, hogy a tisztelt olvasók szerint melyik tarifacsomag túl drága, melyik trükkös, hanem olyan dolgokat keresünk, melyek valószínűleg azért élnek, mert régről megmaradtak vagy valaki nem gondolta át eléggé, hogy mi hogyan lenne logikus és ügyfélbarát.

Nem célunk lejáratni a szolgáltatókat, mert hiszünk abban, hogy nem céljuk ezen hiányosságok és furcsaságok lévén plusz bevételhez jutni, csak egyszerűen nem tudják, hogy a hiba létezik. Ezért kérünk mindenkit, hogy a kapcsolódó fórumtémába indulatoktól mentesen, tényszerűen írják le a hibákat, mindenféle körítés nélkül; erre mindenképp szükség van ahhoz, hogy az adatgyűjtés sikeres legyen. A fórumtéma ennek megfelelően (és a mi munkánkat megkönnyítendő) kiemelt moderátori jelenléttel bír; a cél nem az, hogy mindenki jól kiduzzoghassa magát, hanem az, hogy a dolgok hatékonyabban és jobban működjenek.

A listából pár napon belül kiválogatjuk azokat a dolgokat, melyek szerintünk sem ideálisak, majd megnézzük, hogy valóban érvényesek-e. Ha végeztünk, felkeressük a szolgáltatókat a változtatás iránti igényünkkel és reméljük, hogy sikerrel járunk. Ha így történik, ebből a történetből sosem készül   majd cikk a jelenségről. Ha nem találunk nyitott ajtókra, akkor informális jelleggel publikáljuk, hogy melyik szolgáltatónál milyen furcsaságra érdemes odafigyelni annak érdekében, hogy számlánk hónap végén (részben) saját figyelmetlenségünk miatt ne duzzadjon sokszorosára. Mi egyébként hiszünk abban, hogy nem kell majd cikket írnunk, hiszen az apró hibák orvoslásával az operátorok kevesebb panaszt kell majd, hogy kezeljenek, így a szolgáltatók is sokkal jobban járnak majd.

...és a végén mindenki boldog lesz
...és a végén mindenki boldog lesz

A hozzászólásokat előre is köszönjük és egyben még egyszer felhívnánk mindenki figyelmét arra, hogy higgadt stílust várunk el; nem éri meg megkockáztatni a fórumról való kizárást egy indulatos hozzászólás megírásával.

A Mobilarena csapata

Hirdetés