Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #44630784

    törölt tag

    A VR kb. ott tart most, mint az otthoni informatika a C64 korszakban, vagy az internet a betárcsázós modemek idején.
    Aki belemélyed, az látja a benne lévő potenciált és forradalomról beszél, aki csak felszínesen ismeri, az fanyalog, hogy nincs tartalom, csak játszadozásra jó, komolytalan, majd lecseng ez is mint a többi trend.

    Ha megnézzük a PC-k életútját vagy a netes cégekét, igazából mindkét tábornak igaza lett: a 8bites gépek abban a formában tényleg nem nyújtottak többet játszadozásnál, és kezdetben a netes cégek 90%-a is bedőlt, mert nem volt elég felhasználó és hírdető, ami eltartott volna annyi startupot.
    Hosszú távon viszont mind a PC, mind a net megváltoztatta a világot, tehát azoknak is igaza lett, akik akkoriban technikai forradalmat vizionáltak. Ha azok az emberek akkor nem állnak rá a témára, ma sem PC, sem net nem lenne a jelenlegi formájában.

    A több GPU-s megoldások ellen tehát nincs sok értelme érvelni, mert a hálózatok ellen sem volt értelme érvelni 1985-ben, hogy egy háztartásban csak egy tévé van és még ahhoz sem nagyon vesznek gépet emberek, pláne nem többet, minek akkor a hálózat.
    Szvsz a több GPU-s megoldások nem úgy fognak elterjedni, hogy mindenki dual xeonos alaplapot vesz, amin van 6db. pci-e 16 és belerak másfél millióért vgakat, hanem pl. a következő (vagy az utáni) konzol generációba, amihez már alap tartozék lesz valamilyen VR megoldás, eleve több GPU-t terveznek a megnövekedett grafikai igény miatt. Ez magával hozza a renderelő algoritmusok és a fejlesztő eszközök változását is, aki pedig nem képes lépést tartani a trenddel, az szépen kihullik a rostán.

Új hozzászólás Aktív témák