- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Hát ez az... De az a vicc, hogy ha nincs is még teljesen drive-by-wire, gyakorlatilag már hasonló van. (Amikor az ESP vagy a vészfékező "segítő rendszer" fékezgeti magától a kerekeket, vagy a sávtartó "segítő rendszer" rángatja a kormányt, akkor gyakorlatilag már most is bőven tud az elektronika mozgásállapotot változtatni random mechanizmusok alapján...) Valamiért mégse érdekel ez senkit, csak tapsolnak neki hogy "hű, de milyen szíp jó modern!".
Teljesen drive-by-wire autó viszont akkor se kéne, ha fizetnének érte hogy használjam."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
-
ddekany
veterán
válasz Tigerclaw #12 üzenetére
A kérdés, hogy statisztikailag megdobja-e, vagy épp csökkenti a balesetek számát egy adott vezetést segítő funkció. Olyan nem lesz, hogy soha nem hibázik. De ha, teszem azt, 10-ed annyi baleset van vele, akkor is az lesz, hogy amikor van egy, arra mutogatni fognak az emberek, míg ha egy ember csinál balesetet, arra nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen