Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz instantwater #2 üzenetére

    Igy is vannak balesetek, de szerintem ott is van jopar redundans rendszer es a dokukbol gyakran pont az jon le, hogy vagy nincs mindenhol redundancia vagy nem hasznaljak ki, mert mondjuk a legsebesseget ket fele erzekelo is meri, de egyszerre csak egy mukodik. Emellett nem hiszem hogy repulogep szintu rendundanciat epitenek be majd autokba, ahogy nem lesz balesetenket komolya vizsgalat, fekete doboz, stb. ami hozzajarul hogy ki tudjanak javitani, cserelni hibas hardvereket, szoftvereket, osszeszerelesi vagy szervizgyakorlatot.

    Van egy szint ameddig elmegy mondjuk a Space X/NASA, van egy szint ameddig elmegy egy Boeing vagy Airbus es van egy szint ameddig elmegy egy szemelyautot gyarto ceg. A drive-by-wire nem jelenti azt, hogy fly-by-wire szintu minosegbiztositast es redundanciat kapunk automatikusan. Fekete doboz es komoly nyomozas nelkul a legtobb hiba felderitetlenul maradna repulok eseten is. Nekimesz egy a fanak, totalkarra torik, kigyullad...szerinted lesz aki kideriti hogy egy szoftveres bug miatt nem volt kormanyzas 2 masodpercig?

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák