- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Új hozzászólás Aktív témák
-
rumkola
nagyúr
najó ez megint ilyen szakmai hablaty ami szerintem a felhasználók 99.9%-át rohadtul nem érdekli. Legyenek tartalmas, szép, jól optimalizált játékok és csókolom. Ez a pr szöveg valahol már nevetséges, pláne az, hogy ezt átveszik mások és szajkózzák elvakultan mindenütt. Ez az egész DX 8-9-10-11 akármi annyira jelentéktelen különbségeket mutat felhasználói szemszögből, hogy vicc. Majd akkor lesz talán érdemes ilyen melldöngetve DX 10.1, 11, cuda, tesszellátor meg mittudoménmégmi-zni ha majd olyan különbséget (sebesség- és képminőségbelit) mutat ez a cucc, mint anno a Quake vagy az Unreal szoftver és hw render között. Addig ez az egész egy bullshit szrintem. A legnagyobb vicc számomra pedig az, hogy a 8800 sorozat megjelenése óta ez megy és mégis a mai napig életképesek az akkoriban megjelent VGA-k.
-
rumkola
nagyúr
akkor lesz jelentősége ezeknek, ha majd lesz olyan játék ami igazándiból ki is használja őket...nem csak papíron mint eddig....
-
rumkola
nagyúr
* Direct X 6.0 - Multitexturing
* Direct X 7.0 - Hardware Transformation, Clipping and Lighting (TCL/T&L)
* Direct X 8.0 - Shader Model 1.1
* DirectX 8.1 - Pixel Shader 1.3/1.4 & Vertex Shader 1.1
* DirectX 9.0/a - Shader Model 2.0 or Shader Model 2.0 extended
* DirectX 9.0b - Pixel Shader 2.0a/b & Vertex Shader 2.0a/b
* DirectX 9.0c - Shader Model 3.0, GPGPU
* DirectX 9.0L - Windows Vista only, Vista version of DirectX 9.0c, Shader Model 3.0, Windows Graphic Foundation 1.0, DXVA 1.0, GPGPU
* Direct3D 10 - Windows Vista/7, Shader Model 4.0, Windows Graphic Foundation 2.0, DXVA 2.0, GPGPU
* Direct3D 10.1 - Windows Vista/7, Shader Model 4.1, Windows Graphic Foundation 2.1, DXVA 2.1, GPGPU
* DirectX 11 - Windows Vista/7, Shader Model 5.0, Tessellation, Multithreaded rendering, Compute shaders, supported by hardware and software running Direct3D 9/10/10.1, GPGPU
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- iPhone topik
- Építő/felújító topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkBook 14s Yoga - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest