- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #135 üzenetére
Mi értelme drágább kártyával példálózni, amikor van olcsóbban gyorsabb Radeon. Racionális érvek alapján érdemes összehasonlítani. Én is linkelhetek 9800GTX+-ot 40k környékén, de logikátlan, mert olcsóbban van nála jobb GeForce.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #133 üzenetére
Abba nem gondoltál még bele, hogy ez nem elfogultság, csak jobban átlátom az egész helyzetet, így könnyebben meg tudom ítélni a felhasználók érdekét?
Ha elfogult lennék, akkor régen sem ajánlottam volna az NVIDIA kártyákat, pedig amikor az NV-nek volt jobb technikája, akkor az Ati-sokkal vitáztam.[link] - valszeg akkoriban azért álltam az NV mellett, mert jobbat kínált.
-
válasz
antikomcsi #125 üzenetére
4850 26k > gts250
Hogy jött ide a 4770? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #120 üzenetére
Mi a nem igaz. Racionális érvekkel mondj valami előnyt az NVIDIA mellett, mert ár/teljesítményben és szabvány technológiák támogatásában le vannak maradva. Nem is látom, hogy annyira kapkodnák magukat a fejlesztéssel (ami persze jó eséllyel tervszerű, hiszen az üzleti előrejelzés 2012-re már csak 7%-os bevételt jelez a Desktop GPU-kból). Az NV TWIMTBP programja a múlthéten épült le. A csapat több mint fele Roy Taylorral az élen mostantól a Tegra rendszerekre keres támogatást. Vak aki nem látja mi történik. Én már jeleztem ezt régebben, de akkor csak röhögtek rajtam. És lám ...
A DX11-nek előnyei vannak, gyorsabb lesz a feldolgozás. Miért ne érné meg ezt kihasználni. Ráadásul DX9 alatt egy csomó eljárás nem kompatibilis egymással, amire a DX10.1 jelent megoldást. Szerinted nem az a felhasználó érdeke, hogy legyen AA Deferred Rendering mellett, csak hogy a legegyszerűbb problémáról beszéljünk. De említhetném az anizotróp szűrés kompatibilítási problémáit a parallax occlusion mappal, amire valami hihetetlen okból a DX10.1 szintén kínál megoldást a LOD utasítások formájában. Ezek alapján nem nevezném meglepőnek, a fejlesztők nyitását a DX10.1 felé, éppen eleget szívtunk a DX9-es AA mentes játékokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Autós topik
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Építő/felújító topik
- A GravaStar analóg klaviatúráira nem mondható, hogy konformisták volnának
- Macska topik
- Napelem
- Itt vannak az ASUS legszerényebb NVIDIA Blackwell architektúrás VGA-i
- Hálózati / IP kamera
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest