Hirdetés
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nekem meg az nem tetszik, hogy megint a közösből van tápolva valakiknek a biznisze.
Most éppen az elektromos autó biznisze... mert az ződ'.
Az... ződ'... minden, csak nem ződ'.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Azokra célozgattam akik a csatornába engedik. Tudom nem szabad mégis naponta milliok csinálják.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi smart band 9 Pro Black [GPS Signal in 2-3 sec.], Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/102 kg.-- ∞ ]
-
maser
tag
"Ha annyira mások akarnak lenni az e autók miért vannak azon, hogy minél jobban hasonlítsanak arra, akiktől jobbak akarnak lenni?"
Hogy meggyőzzék a váltásról azokat, akik a belső égésű autók hívei.
A hangtalanságról meg csak annyit, hogy elsősorban nem hang alapján kéne tájékozódniuk az embereknek.
Plusz azért az elektromos autók sem teljesen némák ám. Hanggenerátor nélkül is ott ciripel az inverter 10 kHz-cel.Foredene @ Ragnaros | maser#2802
-
#16820480
törölt tag
Mondjuk lehet te a személyautózást nézted, ha összeszorozgatod a százalékokat, akkor egy 10 alatti jön arra ki kb. De pont ez is mutatja, hogy nincs igazán egy jól megfogható ágazat, mindenhol kell lépni, nem működik az már semmiképp, hogy egyet kiveszünk a képletből és meg van oldva a gond.
Én őszintén csodálkozom, hogy nem nő irdatlan sebességgel a zöld pártok népszerűsége, de mondjuk nem biztos, hogy az is sokat számítana. A legnagyobb szennyező országok közül sok amúgy is kvázi- vagy teljes értékű diktatúra, ott nincs beleszólása az embereknek semmibe.
-
#16820480
törölt tag
A globális CO2 kibocsájtás több mint 16%-a közlekedéshez köthető, és kb 12%-a (tehát a háromnegyede) közutakról. És ide nem számolják bele az üzemanyag kitermeléséhez szükséges dolgokat például, az az ipari részhez járul hozzá.
De amúgy is, ha körül nézel a világban, a Mediterrán lángokban, fél Szibéria lángokban, USA nyugati part és fél Kanda lángokban, ahol meg nem a szárazság felé tolódott el az egyensúly, ott árvizek pusztítanak (Ny-EU, kína, India, stb). Rég túlléptük azt a határt, ahol előbb a nagy szennyezőket kezdjük megreformálni, mindent is kell egyszerre, hátha még lesz elég hatása úgy. -
Noukoum
veterán
Nincs itt szó erőszakos átállásról. Hány szénbányát nyitottak újra?
Az a gond hogy ha propagandából informálódunk annak sosincs jó vége. És ez még akkor sem ment fel ha hagyományos autó párti az ember.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
DeFranco
nagyúr
"A nagyvárosi gebaszt szerintem megoldani iszonyat nehéz, így gyorsba nem is nagyon tudok mit mondani. "
"De fingom sincs. Komolyan."
Na látod itt van a kutya elásva. Egyáltalán nem kézenfekvő a jó megoldás, jelenleg én sem tudok, meg szerintem kb. senki sem, az látszik, hogy sok utat próbáltak már (dotáció, adminisztratív csökkentés, büntetés, kvóta) ami nem működött. Most ez látszik járhatónak.
Ezért is írtam már eleve, hogy lehet ebből szerelemkérdést csinálni de sokkal égetőbb problémák élveznek prioritást annál minthogy revlimiten dudorogjon a szívóvényolc. IJ kártya.
"ha vmilyen nagyobb cégen/cégeken keresztül vmilyen bérleti lehetőséggel lehetne használni az autókat "
greengo, limo, sharenow, itt vannak igaz nem mindegyik elektromos, de adott a lehetőség, nekem is van regisztrációm, soha nem használom, én a hatalmas anyagi felelősség miatt amit rád raknak (10% és minimum 100k volt az önrész, amikor utoljára néztem, és egy kérdéses esetnél fix, hogy a carsharingost húzzák be hunyónak), plusz általában nincs a közelben autó amikor kéne. elég szűk réteget képes jól kiszolgálni, ezért marginális a szerepe, de valóban jó kezdeményezés (leszámítva, hogy mivel percdíjas, mennek mint a barom, rosszabbak, mint a futárok)
-
strogov
senior tag
"Nekem az a bajom, hogy nincs választási lehetőséged maradni annál amit te szeretsz"
Azaz miért nem akarja mindenki azt amit én akarok. Vannak akik szeretnének gőzmozdonnyal utazni, de csak különleges esetekben van alkalmuk ra. Vannak akik vágó-disznót tartanának panelban, mert a nagyapjuk is vágott. Vannak akik szeretnek lovagi páncélba öltözni, de nem felel meg a munkahelyi dresszkódnak.
Ilyen ez a fejlődés. Nem fog hiányozni sem a füst, sem a zaj ha egyszer végre eltűnik az összes belsőégésű. Erre kijelölt helyen parádézzanak akik ezt élvezik. A többieket meg hagyják békén. -
-
DeFranco
nagyúr
Szándékosan úgy fogalmaztam, hogy az autók környezeti terhelését kell csökkenteni, nem véletlenül.
Valóban abban igazad lehet (nem validáltam most, de elfogadom, én is így tudom) abban, hogy más környezeti szennyezők nagyságrendekkel komolyabb problémát okoznak globálisan, az autók szennyezésével viszont van egy olyan nagyon komoly probléma, hogy az lokálisan, a városokban, közvetlenül az emberek orra alatt jelentkezik, ezért nagy probléma, nem feltétlenül a bolygó, hanem az emberek egészsége szempontjából elsődlegesen (ide venném még a zajártalmat is, ami egy forgalmas belvárosban kifejezetten komoly probléma. nem tudom Te hol laksz, de nekem a lakás és a munkahely közötti nagy kontraszt pont elég ahhoz, hogy komolyan vegyem, hogy még a kertváros forgalmasabb útja mellett se vegyek lakást nem hogy a belvárosban).
A lényeg tehát, hogy nem azt kértem, hogy te legyél a bolygó kapitánya és oldd meg a globális felmelegedést, hanem hogy az autók által keltett (fizikai és zaj-) szennyezésre nyújts megoldást úgy mintha globális döntéshozó lennél.
Az pedig nem érv hogy az elektromos autó drága, ez a problémát és a megoldás kényszerét nem csökkenti, ez neked, egységsugarú fogyasztónak kellemetlen de a probléma ettől probléma marad, és ezt meg kell oldani.
Van tehát javaslatod?
-
DeFranco
nagyúr
legyen egy gondolatkísérlet.
picit próbálj meg kilépni abból az alapállásból hogy te szereted a brummogást meg mondjuk nincs lehetőséged elektromos autót venni (no offense, ha van lehetőséged, tök jó, nekem pl. nincs, nem ez a lényeg) és próbáld meg azzal a hozzáállással nézni a problémára, hogy a belsőégésű motoros autók szennyeznek, ennek nagyon káros hatásai vannak, amit csökkenteni kellene.
tegyük fel hogy ez a te felelősséged, köteles vagy megoldani rövid-közép távon, és az nem megoldás hogy szénné dotálod az elektromosautó-ipart.
a lényeg az hogy emberek közlekedjenek, téged ne kössenek fel a lámpavasra, a személyautók okozta szennyezés csökkenjen számottevően és ne dögleszd meg az egyik legkomolyabb gdp-húzó ágazatot.
kíváncsi lennék milyen megoldási javaslatod van erre.
mert az addig nagyon szép, hogy ledadog a vényóc visegrádról hazafelé de tán egy kicsit tágítani kellene a problémakört...
-
hogabesz
aktív tag
"Szerintem azon kívül hogy hangtalanul teszi uazt mint egy benzines autó, ezen kívül semmi extra nincs benne."
A 8. hozzászólásban feltett kérdésemre itt válasz. Akkor végülis csak ideértünk
A "probléma" szerintem sok esetben a "régen minden jobb volt" hozzáállás. Ha fordítva lenne a dolog és elsőnek a villanyautók jöttek volna és csak most a benzinesen, akkor mindenki azért panaszkodna, hogy "hú ezek nem jók, mert hát milyen hangosan már". Legyünk nyitottak a változásra
-
#16820480
törölt tag
Nem is kimondottan ellened kampányolok a korábbi írásokkal, hanem az olyanok ellen, akik esténként a nagyobb főutakon élvezkednek azzal, hogy milyen traktorhangú az autójuk.
Amúgy abból indultunk ki, hogy az e-autó nem tud olyanokat, amit egy benzines, mert hang nélkül nem adja. Én erre írtam, hogy a hangot nem, de a gyorsulást és erőhatásokat igen, ráadásul a súlyeloszlása is jobb a legtöbb elektromosnak a padlóba épített akku miatt (kivéve a középmotoros autókat persze, de azok nem túl praktikusak, ha élményautón kívül mást is akarnál).
Biztosan jó egy Ferrari, én is kipróbálnám, de tökre nem praktikus pályán kívül sehova.Amúgy meg ha környezetvédelem és hang is kell, akkor tessék, van azért megoldás, de ez gyanítom, hogy hétvégi/pályaautónak fog csak működni, nem tömeggyártásban.
-
DeFranco
nagyúr
"Mond már meg légyszi hol írtam, hogy közúton kell emberkedni?"
vs.
"Márpedig egy autónak nem csak az a dolga hogy a és b pont között közlekedjen. Hanem adnia is kell mellé, hogy élvezd és ne egy egysíkű ingerektől mentes utazást kapjál. "
"A baj ott van, hogy ezt erővel tolják le az emberek torkán, nem adva semmilyen választási lehetőséget arra, hogy te dönts mit szeretnél a jövőben saját magadnak. "
szóval pls. ne akard most úgy lefesteni, hogy te tulajdonképpen zárt pályás rallyversenyekre gondoltál, hanem akkor állj bele, hogy ez a véleményed, nem gond, legális, max. nem értünk egyet, esetleg érvelünk.
"Mellesleg vannak olyan autópálya szakaszok németben ahol ugye, mehetsz mint a mérgezett egér. De egy hegyes szakaszon is lehet úgy menni az autóvál megengedett km/h alatt, hogy az minden élményt megadjon. "
Értelek. Továbbra is fenntartom hogy ezeket célszerű alacsony kibocsátású (t.i. elektromos) autókkal megtenni közlekedési céllal, mindenre másra meg ott a zárt pálya.
Nyilván nem ez a realitás, főleg itthon nem, de ez nem azt jelenti, hogy a funkcionális (t.i. civilizációban, közlekedési céllal, napi szinten végzett) robbanómotoros autózás védhető lenne.
-
DeFranco
nagyúr
élményautózz tőlem nyugodtan benzin goes brrr... autóval.
zárt pályán, magadnak. ott tőlem aztán élménygőzmozdonyozhatsz vagy élményvegyestüzelésűkazánozhatsz is amennyi jólesik, de közútra, és főleg városba nem folyékony robbanó dinoszauruszokat lötyögtető vasparipa kellene, hanem csendes, alacsony károsanyag-kibocsátású közlekedő. eszköz. ennyi.
azt nem feltételezem, hogy az élménygatyamotortartóbakleszakadtkipufogó-pártiak többségénél inkább a lé határozza meg a tudatot, mert 15 éves fritzvágen belefér, elekrtomos meg nem (nekem sem, de ezáltal sem fogom megmagyarázni hogy a bab is hús)
-
#16820480
törölt tag
"Ha annyira mások akarnak lenni az e autók miért vannak azon, hogy minél jobban hasonlítsanak arra, akiktől jobbak akarnak lenni?"
Mert van pár ember, akinek ez az igénye, hogy legyen hangos meg rezonáljon. Nekem már most jobb egy elektromos, csak még túl drága.Amúgy meg élményautózás: például az is élmény, hogy érzed a G-ket kanyarban vagy gyorsítás-lassításnál. Bár élményautózni továbbra sem közúton illik, hanem erre kijelölt helyen, és ott továbbra is lehet majd, csak legfeljebb többe fog kerülni, mert nem úgy néz majd ki, hogy vesz valaki egy szakadt 20 éves Audit, rádob egy sport kipufogót és dönget a Váci úton
-
hogabesz
aktív tag
Ezt értem, de ahogy majd beállíthatod magadnak a hangot, úgy elképzelhető az is, hogy majd azt is beállíthatod, hogy remegjen az autó alattad, utánozva a benzines társakat. Amiket felsoroltál mind csak a "dísze" az autózásnak. Az első hsz-ben említették az órát. Az óra alapvetően azért van, hogy az időt mutassa, egy autó azért, hogy innen-oda menj vele, a többi csak "cicoma".
A kérdésem, ha megcsinálják olyanra, amit az elején írtam, tetszene neked?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest