- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Magisk
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz
oldschool_01 #23 üzenetére
Előttem szóló is írta, egyetértek, a mantle gyakorlatilag elindított egy olyan api fejlesztési hajlandóságot, ami minden PC gamernek illetve multiplatform játékfejlesztőnek hasznos lehet a jövőben. A mantle is inkább a CPU kihasználáson javított emlékeim szerint,és valóban a magasabb teljesítményű VGA-k teljesítményén javított jelentősebben. Arra leszek itt még kíváncsi, hogy a VGA gyártók megtartják-e majd a gyártóspecifikus featureöket, mint Physx, vagy TressFx, nagy valószínűséggel az AMD-nek ebből a szempontból annyi előnye van, hogy ugye a konzolokon is AMD GPUk mennek, illetve engem személy szerint a stereo3D is érdekel, mint olyan, az lenne a legszerencsésebb, ha ezeket a featureöket szabványosítanák, és nem lennének gyártóspecifikus külön eljárások. (bár nekem a physx volt legutóbb a vásárlást eldöntő feature) Valve Source2-ben már Vulkant használ, elvileg DOTA2 source2 verziójában vannak komolyabb FPS növekedések, szóval source2 játékoknál elvileg már adott a teljesítménynövekedés.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse #21 üzenetére
Nem rémlik, hogy Wolfensteinnél lettek volna problémák, mindegy egyébként majd az új doomnál meglátjuk mit tud az idtech updated verziója..
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse #17 üzenetére
Wolfensteinnel is ?
(Azért a Rage-nél egy Xbox360, meg egy PS3 is volt mint platform amin működnie kellett, akkor már igencsak az életciklusuk végefelé jártak, PC-k már beelőztek teljesítményben) -
Ragnar_
addikt
válasz
Nowhereman #14 üzenetére
Platform exkluzív címek eddig is voltak, szerintem az XboxOne/PCdx12 lesz a gyakoribb, a Microsoft valószínűleg meg fogja oldani ha nagyon akarja, hogy egy XboxOne címből ne legyen vulkan csak dx12PC verzió. Többi kiadó meg majd portolja a játékait PCvulkanra ha akarja.
(Az már pl. elvileg biztos, hogy Dark Souls3 lesz PC-re, de hogy melyik apin az ha jól tudom még kérdéses.) -
Ragnar_
addikt
Gyakorlatilag eddig is volt OpenGL és DX11 is, nem mintha túl sok OGL játék lenne jelenleg, a Rage, Wolfenstein, az IDtech5 OGL alapú, jól is fut, a látvánnyal sincsenek problémák, ha marad ez a szint de + 40% teljesítmény, nekem mindegy, hogy Vulkan vagy Dx12. Előbbutóbb úgyis frissíteni kell az oprendszert. Szal jöhet a bólé is meg a süti is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest