Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    válasz Simon02 #105 üzenetére

    Biztos nem. A gameworks az elzarkozas eredmenye. Az nVidiaval 5 eve tortent valami. Azota nem dokumentalnak semmit, nem segitenek. Ha akarok se tudok Kepler architecturera optimalizalni. Nem tudom hogyan mukodik. Ha megkerdezem nem aruljak el.
    A gameworks hasznalhatatlan sokak szamara. Nekem is. Sokkal egyszerubb effektet irni az enginere. Forditva sokkal nehezebb. A hairworks erdekelt, am MSAAt kovetel. Az en enginem nem tamogat MSAAt, nelkule nagyon ronda lenne a hairworks. Egyszerubb a tressfxet implementalni, nyilt source code, nincs specialis igenye.

    Sok a felreertes az UAVvel. Az adattarolasra a D3D buffer es texture eroforrasokat enged. Mindkettot olvasni/irni lehet. Elerhetok meg strukturalt bufferek, RAW bufferek. A texture/buffer olvasasahoz/irasahoz memory view szukseges. Az UAV egy ilyen memory view. Lehetove teszi a tetszoleges olvasast/irast, tamogat scattert. A leghasznosabb eroforrastipus. Sok algoritmus felgyorsithato vele.

Új hozzászólás Aktív témák