Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nekton

    aktív tag

    válasz cucka #89 üzenetére

    A villamosáramot nem lehet egykönnyen importálni, exportálni, raktározni.
    Exportálni-importálni lehet, része a mindennapjainknak. Tárolni nehéz, ez igaz. - Ebben a pillanatban 2GW az import és ez növekvő tendenciát mutat. Szerinted mennyi importot bír el a hálózat egy 6,3GW csúcsfogyasztású hálózaton? Szerinted mennyi idő alatt fejlesztik, hogy pótolják a növekményt?

    Másik probléma, hogy egyszerűen nem tudnak annyi nyersanyagot bányászni
    Ha a lítiumra gondolsz, ez egy kicsit tévedés. - Nem csak a lítiumra gondolok.

    Harmadik probléma, hogy az elektromos autózás egyáltalán nem környezetkímélő. Csak a szűk környezetet kíméli.
    Mivel a nyugati világban az emberek 60-70%-a városban él, a szűk környezet kimélése eléggé nagyon fontos dolog. Ha nem hiszed, tölts el negyed órát a Blaha Lujza téren a 7-es busz megállójában, szippants jó mélyeket ahogy elhaladnak az Euro nullás Ikarusok, rövid időn belül elektromosautó-párti leszel.
    Ami tény, az a gondolat, hogy napi 40-50-80 kilométert vezetsz egy 2 tonnás autót egyedül pusztán azért hogy bejárj dologzni, na ez nagyon környezetszennyező, mindegy, mi hajtja az autót. - Pont ezért írtam, hogy "csak a szűk környezetet kíméli".

    Ezek alapján én gyors felfutásra nem számítanék (gyors= 10-20 év).
    Ha jól emlékszem, a VW már bejelentette, hogy bele sem kezd a következő generációs belsőégésű motorok fejlesztésébe. Minden jel arra mutat, hogy a személyautóknál elég gyors lesz ez a felfutás. - Mi lenne az a következő generációs belsőégésű motor? Gazdaságosan a belsőégésű motor már nem fejleszthető tovább. Ez a technológia elérte a korlátait. Mit tudnának még fejleszteni? Kvótát csökkenteni egyértelmúen csak a zéró emissziójú autók részesedésének növelésével lehet.

Új hozzászólás Aktív témák