Hirdetés

Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ricardo

    titán

    Nem a bemutató terem megléte a gond. Arra mindenképpen szükség lenne. A gond ott van hogy ha már márkabolt meg csillogás villogás, akkor igenis kellenek működő darabok. Egy Nokia telefont pont a Nokiánál nem lehet megnézni/ megnyomkodni :F Egyetértek (An)Dante-vel. Az alkalmazottak szinte semmit sem érnek az ilyen boltokban. A jobbik esetben csak tájékozatlanok. Volt hogy bementem a kérdésemmel egy Nokia boltba, és az eladó meglepetten visszakérdezet hogy mire gondolok, és egy laza 40 perces beszélgetés után megköszönte hogy tanult új dolgokat a saját készülékével kapcsolatban.
    A rosszabb az amikor még lekezelő is az eladó, mert megpróbálja elmagyarázni hogy a kijelző porosodása természetes, és a szervízből visszaérve a telefon kijelzőjén a plexi belsején az ujjlenyomat nem gáz,és azért van mert nem puha szarvasbőr kendővel töröltem le hanem szima szemüveg törlővel :W
    Itt elgondolkodtam a lehetőségeken:
    1. Távozom
    2. Kitépem a pultból, és megtaposom
    Az első mellett döntöttem. :K

    Szerk: pesze volt jó tapasztalatom is.

Új hozzászólás Aktív témák