- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Yettel topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Motorola G86 - majdnem Edge
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
(An)Dante
őstag
Igen, csak épp az Apple lényegesen drágább és nagyobb haszonnal kecsegtető noteszgépeket, számítógépeket és olcsó médialejátszókat is árul, na meg az évente frissített 10-15 termékről elég tájékozottak az alkalmazottak..
Kellenek az ilyen üzletek, de csak akkor, ha profi módon, gördülékenyen megy az egész. A nagy ablakok, és kiállított termékek mellé kényelmes kiszolgálás, és jól képzett, udvarias személyzet is kell, akiket folyamatosan képezni kell, plusz a 8 órányi mosolyt keményen meg is kell fizetni. Ha van arra erő és pénz, hogy egységes, professzionális arculatot tudjon mutatni világszerte, ahol a drágább modellek iránt érdeklődők akár időpontot is egyeztethetnek, akkor van értelme reklám céllal drága, presztízs üzleteket is fenntartani. Ha nincs együtt minden szükséges elem akkor viszont értelmetlen..
-
Wyco
aktív tag
Oxford Circus mellett van/volt kozvetlenul csak az a ciki h az Apple Store pont szemben van vele. Vitathatatlan mondjuk h a Nokia fizikailag sokkal sotetebb uzletet uzemeltetett kevesebb uvegfelulettel az utcara, mikozben az Apple bolt nagyon világos es kb fal sincs csak ablak.
-
Ricardo
titán
Nem a bemutató terem megléte a gond. Arra mindenképpen szükség lenne. A gond ott van hogy ha már márkabolt meg csillogás villogás, akkor igenis kellenek működő darabok. Egy Nokia telefont pont a Nokiánál nem lehet megnézni/ megnyomkodni
Egyetértek (An)Dante-vel. Az alkalmazottak szinte semmit sem érnek az ilyen boltokban. A jobbik esetben csak tájékozatlanok. Volt hogy bementem a kérdésemmel egy Nokia boltba, és az eladó meglepetten visszakérdezet hogy mire gondolok, és egy laza 40 perces beszélgetés után megköszönte hogy tanult új dolgokat a saját készülékével kapcsolatban.
A rosszabb az amikor még lekezelő is az eladó, mert megpróbálja elmagyarázni hogy a kijelző porosodása természetes, és a szervízből visszaérve a telefon kijelzőjén a plexi belsején az ujjlenyomat nem gáz,és azért van mert nem puha szarvasbőr kendővel töröltem le hanem szima szemüveg törlővel
Itt elgondolkodtam a lehetőségeken:
1. Távozom
2. Kitépem a pultból, és megtaposom
Az első mellett döntöttem.Szerk: pesze volt jó tapasztalatom is.
-
runner 125
nagyúr
..és helyette nyílik 2 Apple.
-
androidfan
csendes tag
Majam szerint zarjon be az osszes
-
madarasz92
őstag
2010.decemberére lehet bezár az ősszes bolt és interneten lesznek a boltok..
-
(An)Dante
őstag
Nem maga a személyzet a baj, hanem az, hogy a nagy és szép üzletek építése mellett gyakran elmarad az alkalmazottak továbbképzése. Külföldön is hallottam már olyan kérdést vevőtöl, aki egy Nseries és egy Eseries mobilt szorongatott, hogy a kettő mégis miben más, és az eladó kétségbeesetten mondott hülyeségeket. Valahogy nem jutott eszébe, hogy az üzleti széria hardveres memóriakártya-titkosítást is kínál, vagy hogy akkoriban még igencsak eltértek az előre telepített üzleti és multimédiás alkalmazások.
Ennél is sokkal nagyobb baj, hogy például egy megkarcolt érintőkijelző esetén az alkalmazott azt mondja a vevőnek, hogy sehol sincs leírva, hogy az eszköz karcálló lenne, mint ahogy persze az sem, hogy a telefonhoz mellékelt stylus le tudja rombolni hetek alatt a megjelenítőt. A gond az, hogy a vevő ezekkel az emberekkel találkozik, ezek jelentik neki a céget és ha a kiszolgáló személyzet nem eléggé kompetens, vagy nem elég kedves akkor a vásárló a cégről alkot véleményt. És nem épp jó véleményt.
Az alkalmazottak képzésére a legtöbb cég nem fordít elég energiát, és ez sokszor sokkal nagyobb csorbát tud ejteni a cég imázsán, mint a gyenge szoftver.
-
kaller1
veterán
válasz
(An)Dante #15 üzenetére
Westendben lévő üzlet maga a vicc, hiszen kipróbálható telefonok nincsenek, a friss mobilokról és szolgáltatásokról a személyzet még hírből sem hallott, a kiegészítők választéka pedig enyhén szólva is kritikán aluli.
Nem vonom kétségbe amit írsz,de ez ez ez...Nem is tudom mit írjak...
Hogy engedheti ezt meg magának a NOKIA? -
(An)Dante
őstag
válasz
Dare2Live #14 üzenetére
Pontosan ezért szűnnek meg ezek az irdatlanul drága, gigantikus méretű boltok. A Nokia sokkal jobban jár, ha a szolgáltatói márkaboltokban és számos kisebb viszonteladónál állít ki készülékeket vagy kisebb standot, mely révén a több százmillió forinttal Mucsaröcsöge-alsón is kipróbálhatóvá teheti mobiljait, vagyis nagyobb közönséghez ér el. Magyarországon csak egy-két mintaboltja van, ráadásul a Westendben lévő üzlet maga a vicc, hiszen kipróbálható telefonok nincsenek, a friss mobilokról és szolgáltatásokról a személyzet még hírből sem hallott, a kiegészítők választéka pedig enyhén szólva is kritikán aluli. Viszont pár lépéssel arrébb van egy szép nagy elektronikai üzlet ahol nem csak olcsóbbak a termékek, de ráadásul működő példányokat állítanak ki és több kiegészítőjük is van. Egy ilyen kiállítóteremnek mi értelme? Javítja a cég imázsát egy üzemképtelen plasztik mobilokat kiállító kutyaól méretű hely? Komoly forgalma nem lehet, a fenntartási költsége viszont jó magas..
-
Dare2Live
félisten
válasz
Destin4tor #12 üzenetére
A Nokia egyik legelhibázottabb döntése a nem szolgáltatozok USA/Japánban hanem márkaboltokat nyitok.
Egy országban ahol a mobilok 90-99% szolgáltatokon keresztül megy ez az út nem járható.
-
Karma
félisten
válasz
Destin4tor #12 üzenetére
Az USA-ban nem. Épp ez a lényeg. Az amerikai szolgáltatók (meg a fogyasztók) annyira nem komálják a termékeiket.
-
Destin4tor
tag
Szerintem meg nem presztízs veszteség, a világ első gyártójától. Valóban zárja be mindet, és... A szolgáltatóknál ott van minden sarkon..
-
Arthuro_Adam
őstag
Én sem értek egyet a bezárással, mert szerintem ilyen üzletekre szükség lenne, de ne hasonlítsuk össze a Nokiat az Apple-lel vagy a többi gyártóval, mert míg a Nokia gyakorlatilag csak telefonokat árul - aminek fő értékesítési területe nem ezek a boltok - azokkal, amikkel egyéb termékeket is árulnak, amikhez nagyon is passzolnak az bemutató boltok.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Coyote2000 #8 üzenetére
ja tuti. a stratégia, hogy bezárnak. pont mint az europa az erössége. láthatóan értesz a témához.
-
Coyote2000
őstag
válasz
rudymester #5 üzenetére
a presztízs komoly jelentőséggel bír a gyártók körében: a Samsungnak és LGnek nagyon komoly termékeket kellett letenni az asztalra, hogy elismerjék őket, ezzel szemben az Apple első terméke a legelső szoftverrel egy érdekes, de használhatatlan eszköz volt - mégis bombasiker.
A Nokia erőssége mindig is Európa volt, csak 2000 után kezdte el meghódítani az USA-t. Ahogy annak idején a Motorola, most a Nokia is kezd visszavenni az arcából, de ez nem feltétlenül jó...
Ki szeretne kiadni több mint százezret egy N-szériás Nokiáért, ha közben fagyogat, bugos, elhasználódik (keressetek rá a fórumban az N97-re, hány tulajdonos panaszkodik), ráadásul még a laikusok is odabökik, hogy a Nokia elég szarul teljesít mostanában, még a boltokat is zárogatják, írta az újság...Vagy csak én látom így? Lehet, hogy nincs igazam, de szerintem ezek komoly jelek... Az márkapresztízsen szabadna utoljára spórolni szerintem.
Dare2Live: ez minden bizonnyal egy jól megtervezett stratégia része, a kérdés, hogy mi a végcél: elfogadják, hogy zsugorodnak, és teret adnak a koreaiaknak és az Applenek?
-
Dare2Live
félisten
válasz
rudymester #5 üzenetére
Erre külön tudomány létezik. Kiszámolják. Ha megéri fentartják, ha nem nem.
-
Dare2Live
félisten
mi kerülhet egy márkabolt fentartásán évi 600millió forintba?
-
rudymester
senior tag
A presztízs érték mennyire vihető átt összegre. Mert oké, csökken ezekkel a bezárásokkal, de lássuk be, ezek a forgalom egy töredékét teszik csak ki. A szolgáltatókon keresztüli értékesítés sokkal többet hoz a konyhára, a drága kirakatokat meg be kell zárni. Ahol lehet, meg kell kötni a gatyát.
-
kaller1
veterán
Zárják be mindet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Friss videón az Industria II
- Windows 11
- Viccrovat
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Elemlámpa, zseblámpa
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest