Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Coyote2000

    őstag

    válasz rudymester #5 üzenetére

    a presztízs komoly jelentőséggel bír a gyártók körében: a Samsungnak és LGnek nagyon komoly termékeket kellett letenni az asztalra, hogy elismerjék őket, ezzel szemben az Apple első terméke a legelső szoftverrel egy érdekes, de használhatatlan eszköz volt - mégis bombasiker.
    A Nokia erőssége mindig is Európa volt, csak 2000 után kezdte el meghódítani az USA-t. Ahogy annak idején a Motorola, most a Nokia is kezd visszavenni az arcából, de ez nem feltétlenül jó...
    Ki szeretne kiadni több mint százezret egy N-szériás Nokiáért, ha közben fagyogat, bugos, elhasználódik (keressetek rá a fórumban az N97-re, hány tulajdonos panaszkodik), ráadásul még a laikusok is odabökik, hogy a Nokia elég szarul teljesít mostanában, még a boltokat is zárogatják, írta az újság...

    Vagy csak én látom így? Lehet, hogy nincs igazam, de szerintem ezek komoly jelek... Az márkapresztízsen szabadna utoljára spórolni szerintem.

    Dare2Live: ez minden bizonnyal egy jól megtervezett stratégia része, a kérdés, hogy mi a végcél: elfogadják, hogy zsugorodnak, és teret adnak a koreaiaknak és az Applenek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák