- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Légies iPhone halvány színei
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Szerintem gondolj bele kicsit jobban s rájössz, hogy nincs igazad.
Műanyagot gyártani nem lehet minden utcasarkon, a folyamat komplexitása miatt sem.
Ha megnézel egy gépkocsit, akkor az utastere szerintem cirka 75%-ban valami műanyag, amit mostanában igyekeznek erősen nem kőolajalapú módon előállítani, hanem lenolajból, szójaolajból, stb. A kárpitok, a szivacsok, a műszerfal szinte kompletten, az ajtóborítás, mind mind műanyag. Egy műanyag-előállító üzem képes akár évi pár millió autóhoz tükörházat gyártani, mindig meglevő hulladékanyag mellett. Az meg vastagon több, mint amennyit te itt most tippeltél ex has alapon.
Gépjárművekben a kábelek szigetelése is mind műanyag, kőolaj alapon, s már tervezik egyes versenysportban érdekelt cégek a szánszál alapú motorblokkot, műgyantával. Mindkettőhöz kell sok kőolaj alapanyagnak.Hogy nem tapasztalod egy szatyor árának változását-egyrészt hosszú távon azok is drágultak, másrészt a nem közlekedési célú felhasználáson nincs jövedéki adó - HTO-n sincs, legalábbis régen nem volt-, s mivel a vegyipari konszernek Bayer, DuPont, stb. folyamatosan irgalmatlan tételeket rendelnek kevésbé jelentkezik náluk árváltozás a hosszú távú szerződés miatt. Harmadrészt, vagy negyedrészt meg százmillió szatyron nem jelentkezik annyira az árváltozás, mint a gépjárművekbe tankolt tételeken mennyiség alapján-s ne feledjük, a kőolaj egy része megy csak benzinnek, gázolajnak, kerozinnak, a maradékból lesz bitumen, meg sok minden más, pl. vegyipari alapanyag is.
Keresnék hozzá valamiféle statisztikát, de nem sikerül értelmeset találnom- egy évre vonatkozó adatokból felállítottat, azonos mértékrendszerben, stb. Közlekedésre szinte semmibe nem futok bele.
-
Agro
senior tag
válasz
#06658560 #63 üzenetére
Már nem azért de kétlem, hogy a müanyag gyártás nagyobb kőolaj származékot használna fel mint a közlekedés. Már csak azért se gondolom, mert nem emlékszem az elmúlt jó pár évben olyan hírre, hogy drasztikusan emelkedett volna a szatyor ára. Ha akkora biznisz lenne akkor nem benzinkút lenne minden sarkon hanem valamilyen műanyag gyár. Sőt sokszor kifogásoljuk, hogy a gyártók olcsó műanyaghoz nyúlnak a gyártás során minőségi anyagok helyett. Szerintem egy műanyag alkatrészeket gyártó üzem egy év alatt se használ el akkora mennyiségű kőolaj származékont mint amennyi kerozint eléget egy vadászgép egyetlen bevetés alatt.
-
Dany007
veterán
válasz
Depression #71 üzenetére
"azokat nem lehet csak úgy átcsoportosítani, hogy holnaptól akkor ti akksikat fogtok fejleszteni. Tehát ezek az inkább ezt, meg ezt kellene csinálniuk szövegek teljesen értelmetlenek."
Nem is őket kell átcsoportosítani, hanem a nekik szánt pénzt
-
Depression
veterán
válasz
anubys1984 #69 üzenetére
Az 5 magos tegra3 nagy általánosságban kevesebbet fogyaszt, mint bármelyik 2 magos.
Továbbá azt is elhiheted, hogy akik a processzoron dolgoznak, azokat nem lehet csak úgy átcsoportosítani, hogy holnaptól akkor ti akksikat fogtok fejleszteni. Tehát ezek az inkább ezt, meg ezt kellene csinálniuk szövegek teljesen értelmetlenek.
-
anubys1984
aktív tag
Remélem, hogy belátható időn belül lesz már végre valami előrelépés, ezen kéne már fejleszteni, nem a 8-16 magos telefonok irányába menni. Nevetséges, hogy ma már gyakorlatilag ott tartunk, hogy ha az ember alaposan használja a telefonját, nem bírja ki az akksi egyetlen napig sem...
-
Namelesske
addikt
Ez már úgy kell mint egy pohár VÍZ
-
Depression
veterán
Nem létezik az a prototipus, aminek a sorozatgyártásához 5 év kell. Egyértelmű, hogy kamu az egész. Ennyi idő alatt 2 új gyártástechnológiát valósítanak meg a processzorgyártásban.
Ha valakit érdekelne ez a technológia, és működne is, akkor holnap kezdenék a gyár tervezését. Az apple, a samsung ott dörömbölne az ajtajukon több 100 millió dolláros csekkel, hogy a mai akksikat lecserélhessék egy gombelem nagyságúra. -
A jó öreg Sagem Myv-55 bírta 7-8 napig is, sőt még most is bírja utángyárott akkuval
Örülök, hogy megtartottam tartaléknak. Persze ez nem okos telefon, de nagyon jó mikor másfél hetente kell tölteni.Várhatjuk az új aksilat még... nem is érné meg a gyártóknak, ha nem mennének tönkre 1-2 év alatt. Én az elektromos autók miatt várnám a jobb aksikat.
-
solanthugor
aktív tag
Na ezt várta itt mindenki, bár 5 év az hosszú idő, ki tudja mi lesz addig, de ha már 3-4 napot elmennének a telefonok mostanában én azzal is megelégednék...
-
-
Rickazoid
addikt
válasz
#06658560 #61 üzenetére
Szerintem nem. Úgy értem nem igazán a piac nagysága számít itt, hanem az elhasznált mennyiség. A szárazföldi-, vízi- és légi közlekedés jelentős része erre épül (és a vízalatti általam ismeretlen része is, de gondolom még mindig több dízeles tengeralattjáró van, mint atomreaktoros), ezek fogyasztják a legtöbbet, nem is beszélve a munkagépekről és a hadseregekről, főleg a US hadseregről/tengerészetről/légierőről, egy vadászgép vagy egy tank például nem kevés üzemanyagot eszik meg, és akkor azok csak a legkisebb "játékszerek", amik ezt használják (bár az UAV-k egy része is ezzel megy).
(#63) Kopi31415: Továbbra sem hiszem, hogy a mondjuk 1.000.000 autó legyártásához szükséges kőolaj-mennyiség egyáltalán megközelítené az 1.000.000 autó által közlekedés közben elhasznált kőolaj-mennyiségét, a hajókról és repülőkről nem is beszélve. De még ha van is benne valami, akkor is egy hatalmas piac esne ki, azt nem kompenzálná, az autó-, hajó- és repülő-gyártások nem növekednének attól, hogy üzemanyag helyett akkumulátorról működnének, maximum csak épülne még pár atomerőmű.
(#59) gzbotii: ha jól tudom erre már Tesla is gondolt, csak hát az összes fejlett ország teljes népességét nem lenne jó elrákosítani, szóval erre még várnunk kell, legalább amíg a kvantummechanikával nem találnak valami más energiaforrást, bár akkor már lehet nem is kell hagyományos értelemben tölteni semmit. Ez mondjuk nem álom, csak idő kérdése - talán ha nagy szerencsém van én még megérem, valamikor a XXII. század elején.
-
#06658560
törölt tag
válasz
Rickazoid #33 üzenetére
Tévedés: nylonszatyornak, síkabátnak, csomagolóanyagnak, szánszálnak, grafénnek, stb. kell a kőolaj, ráadásul nagyobb piac is összesen, mint a közlekedés. A vegyipar simán fel tudná venni a közlekedésben elpöfékelt kőolajszármazékokat is ha azok felszabadulnának. Mindegy egy sejnkek, hogy melyik vevője veszi meg tőle, amíg megveszik.
-
Dany007
veterán
Tetszik a lista!
Egyetértek veled.Adok egy pluszt a listába: Akkumulátor 30 évig töltés nélkül
A cikk több, mint 4 éves, 2007-ből származik. -
ducsidu
senior tag
válasz
LEFTHORSE1 #55 üzenetére
Wow
Ez nagyon jó ötletGrat!!
-
LEFTHORSE1
őstag
Amíg öt év eltelne, itt van az én koncepcióm a mobol eszközök szünetmentes energiaellátásáról, egy nag gyártó négy hónap alatt meg tudná csinálni, amúgy teljesen ingyen felajánlottam a SE-nek, ami erre fel megszünt... de remélem a Sony felöleli az ötletemet
-
eXodus
őstag
válasz
Rickazoid #46 üzenetére
"Az ár a sorozatgyártásig magas csak, utána kezd lejjebb menni, majd minél kelendőbb lesz, annál alacsonyabb lesz, míg végül, amire elterjed a nagyobb tömegek közt, eléri az átlagember számára megfizethető szintet."
Ehhez képest még a mai elmek/akksik árai is magasak és több éves lemaradásban vannak szinte minden technológiától... (1 napig bírják a telók, 100km hatótávolságú kocsik ...nc)
Mi lesz 5 év múlva?
De a mai akksik is rossz ár/teljesítményűek akkor 5 év múlva megjelenik ez és még évek múlva lesz elfogadható árú. Nem túl meggyőző.Ja és +1 a gyűjteményembe:
[link]De majd jövőre megjelenik valamilyen forradalmi technológiáról hír akkor már ezt is belinkelem:
http://itcafe.hu/hir/akku_litiumion_mit.html
és a mostani:
http://mobilarena.hu/hir/jonnek_a_tizszeres_kapacitasu_akkumulatorok.html -
Pete55555
addikt
-
pusszycat
nagyúr
Ez az akksi majdhogynem nagyobb mint a telo a képen bravó.
Samsung Wave GT-8500
-
Eszleny
aktív tag
Azt hiszem ugyanerről szól az Ars Technica cikke: [link]
-
Rickazoid
addikt
válasz
Pete55555 #47 üzenetére
Mi az, hogy "városi autó"? Egy autó azért nem árt, ha képes több száz km-t megtenni, majd ugyanazt a távot visszafelé is. Bár benzinkutak helyett el tudnék képzelni parkolókat, ahol fel lehet csatlakoztatni a kocsikat töltőre és fél óra múlva indulásra kész vagy, de egy ilyen hálózat kiépítésébe valószínűleg akkor sem menne bele egy kormány sem, ha végleg elfogyna a kőolaj (akkor már főleg nem, hisz rég becsődölne minden ország).
-
Pete55555
addikt
Plusz számold hozzá, hogy lehetne játszani a méretekkel is, mert ha most ugyanakkora méretben tudnak 10x teljesítményt, akkor lehet, hogy inkább beleraknak egy feleakkora méretűt, amivel megtehetsz 5-600 km-t, de nem foglal el annyi hasznos helyet. Városi autókba, meg elég lenne egy harmad-negyedakkora akksi is.
-
Rickazoid
addikt
Az ár a sorozatgyártásig magas csak, utána kezd lejjebb menni, majd minél kelendőbb lesz, annál alacsonyabb lesz, míg végül, amire elterjed a nagyobb tömegek közt, eléri az átlagember számára megfizethető szintet. Magyarul nem érdemes ezen gondolkodni, a lényeg úgyis az, hogy a gyártók szándékosan nem fognak sosem a szükségesnél nagyobb kapacitású akkut az eszközeikbe tenni.
A szükségesnél meg nem azt állapítják meg, hogy mennyivel bírja a legtovább (különben pofon egyszerűen lehetne ma is 3000+ mAh-s akkut is például a telefonokba tenni, ahogy erre mások is rávilágítottak), hanem hogy mennyivel húzhatod ki a nap végéig, ami szerintem sosem fogja meghaladni a rendes kihasználtság mellett elérhető 5-6 órás maximum üzemidőt. -
eXodus
őstag
Megint egy világmegváltó technológia, amiből semmi nem lesz.
(#43) JoeYi
Az árról gondolom véletlenül nem tettek említést. -
JoeYi
őstag
telefon egy dolog, inkább autókban lenne ütős egy ilyen cucc. Most 120km-t tudnak egy töltéssel a legjobbak, de egy ilyennel mondjuk ezret kibírnának, az már valami lenne
-
Rav3n02
senior tag
Húzzatok bele srácok, mert bő két év lemaradásban van az ipar
-
ducsidu
senior tag
Amikor elkezdtem olvasni a cikket reménykedtem,hogy nemsokára telefonokba is belekerül...De a cikk vége véget vetett az álmomnak
-
lmisi
senior tag
Az 5 év múlva lesz valami belőle, az bizonytalanabb mint HU gazdasági felemelkedése.
Ezek a prototípusok mindig a sorozatgyártáson véreznek el.
A problémák lehetnek: Túl drága, robban-melegszik pont 10x akkora mint a most forgalomba lévők.
5 év vicc, ez a hír túrót se ér -
Pantal
senior tag
válasz
Rickazoid #37 üzenetére
Marketingfogásnak Nr.1. Föleg egy Appletöl, aki az elsö iPhoneokba 2mp-s kamerákat rakott, mondván, elég az, aztán mára már ott tartunk, hogy az egyik legjobb telefonos fényképezö az iPhoneban van. És igen erösen reklámozták is. Nem elképzelhetetlen, hogy mondjuk 2 év múlva az új iPhone bemutatóján jön a revolution, hogy egy töltés=3nap hardcore használat.
-
Dany007
veterán
Itt egy hasonló régebbi hír a témában:
Nagyobb energiasűrűségű akkumulátoron dolgozik az Apple
Kíváncsi vagyok vajon ebből lesz-e valami és mikor?
Mert már tényleg annyi innováció és fejlesztés van folyamatban hogy csak na... De gyakorlatban még semmi sincsen. -
Pantal
senior tag
Na, ez örömteli hír, még ha csak később is tudnak vele kijönni, akkor is megéri rá várni. Esetleg valamelyik nagyobb gyártó megpénzelhetné a dolgot, és exkluzivitást élvezhetne egy kis ideig. Ilyet ugye többnyire az Apple szokott csinálni.
-
-igu-
veterán
Ebből se lesz semmi. Az akksigyártóknak semmi érdeke nem fűződik ennek a technológiának az elterjedéséhez.
A kedves fogyasztó meg különben is vegyen új akksit, de inkább új laptopot/tabletet/mobiltelefont. -
akom
őstag
Ne a hasznot nézd, hanem hogy mekkora lenne a veszteség számukra...
Illetve gondolj csak bele, hogy egy erőmű általában nem magán, hanem állami kézben van.
A jövőben pedig egyszerűbb lesz villamos energiát előállítani (akár otthon), mint például olajat.
Remélem most már érted... -
Rickazoid
addikt
-
mrlujoak
veterán
n+1-ik új, meg tök jó protoakku, megoldás... Igen, az elmúlt években már sok ilyen hír született, de még mindig ''hagyományos'' Li-akkukat használunk. Már jómagam is 10 éve ilyen akkut használok és még mindig nincs a piacon új, radikálisan jobb...
Azt a hírt várom, hogy már kapható...
-
Pete55555
addikt
-
Dany007
veterán
De miért? Ha a 4mm-es vastagságba "belefér" 1500mAh, akkor a dupla vastagságba miért nem? Vagy vegyük egyszerűbbre, miért nem lehet két ilyen akksit összekötni? Ahogy mondjuk két ceruzaelemet is összelehet.
Nem kell durung hátlap!4mm-ről beszélek pluszban. Az LG Op1-esem 14mm vastag. Le se szarnám a 18mm-t ha cserébe duplaekkora üzemidőt kaphatnék
-
akom
őstag
A fosszilis tüzelőanyagok termelőinek legnagyobb ellensége az akkumulátor és annak bárminemű fejlődése.
Biztos vagyok benne hogy kemény ellenszélben dolgoznak azok akik fejlesztik ezt a technológiát.
Gondoljunk csak bele, mi lenne ha sikerülne olyan energiahordozót fejleszteni amely lehetővé tenné az autók hosszú távú elektromos ellátását?
Ez egyik olajsejk-nek sem lenne jó... -
enginev3.0
félisten
Ha annyira akarnák ezt a technológiát, a nálunk magasabb rangon lévő emberek, akkor rengeteg pénzt beleölnének és nem kéne 5 évet várni rá...De az kinek érné meg? ... jah, az átlag embereknek, az meg nem érdeke "senkinek"
Kb olyan lesz mint az elektromos autó, és a többi kevesebb/olcsóbb energiát igénylő dolog.
Vagy még addig se jut. -
fatal`
titán
Ez is eltűnik majd a süllyesztőben az összes többi ilyen felfedezéssel együtt?
-
leslieke
Jómunkásember
5 év múlva.. messze van az még..
-
Pete55555
addikt
A design dologra jó példa lenne mondjuk a SE X8, X10 mini vonal, a hátlapjával. Ugye ott nem az akksi növelése volt a cél, csak design elem volt, viszont tényleg megcsinálhatnák így, középre az akkut, hátlapot ráhajlítják, és csókolom, nem néz ki rosszul, jó kézbe fogni, és 2000-2500 mAh akku van a telóban, ami bírja 2-3 napig.
(#20) JR.CSé Majd akkor fog elterjedni, ha nem lesz túlságosan drága
-
hemaka
nagyúr
5 év? Pff
-
JR.CSé
senior tag
Végre itt a megváltás.Csak arra leszek kíváncsi h mennyibe fog kerülni + mikor terjed majd el.
-
Dany007
veterán
Egyetértek, de addig is miért nem csinálnak vastagabb akkumulátorokat?
Az én LG Optimus One-om még a jobbak közé tartozik 2 napos akksi idejével de természetesen ezt is letudom nullázni egy nap alatt simán.
Sógorom iPhone4-ese 1 napot bír, de azt mondja ha nagyon 'buzerálja' akkor egy napot se bír ki. Múltkor is furcsa volt, mikor beültem mellé a kocsiba, első dolga volt rádugni a telefont az autós töltőre...Szóval miért nem raknak bele vastagabb akksit?
Az én telóm akksija 1500mAh-es Li-Ion. Most az érdekesség kedvéért lemérem nektek
6,5cm hosszú, 4,3cm széles - és most jön a lényeg: 0,4cm - vagyis mindössze 4mm vastag!
Most kérdezem én, mi van akkor, ha fognak még egy ilyen 4 mm-es akksit és hozzábasszák a már meglévőhöz. Csinálnak a kettőből egyet. Akkor lesz egy 8mm vastag akksim. Nagy kaland. De legalább 4-5 napig bírná a telefon! Nekem simán megérne ennyit, az a plusz 4mm-es vastagság. Amit amúgy nem is kéne a telefon teljes egészében végigvinni. Ki lehetne találni rá valami jó design-t. Ami végigfut a telefonon és akksi részén teljesedik csak ki arra a bizonyos plusz 4mm-re.
Miért nem csinálnak ilyet? -
Pete55555
addikt
válasz
Rickazoid #16 üzenetére
A második bekezdésed érdekes dolgot vet fel, van benne valami, utána kéne nézni ennek.
Az első prototípus kezdeti kapacitása 150 töltési ciklus után is csak ötször kisebb mértékben csökken
Én már ennek is nagyon tudnék örülni, képzeljük el, hogy egy Laptop akkuját nem kell 2-3 éven belül kidobni, mert 15 percet bír csak vele a gép. -
SentryGun
aktív tag
Az előrelépés üdvözlendő, de ez megint csak egy hír egy újabb prototípusról.
Majd elkezdek hinni is benne, hogy ilyen tényleg létezik, ha rendelhető... -
Rickazoid
addikt
Nagyon régóta jönnek már. Mintha valamikor az évezred elején már kifejlesztettek volna 20-szoros kapacitású akkukat, amiknek valamikor 5 évvel később kellett volna elterjedni. És ez félévente, vagy még gyakrabban így van, de mindig kell még legalább 5 év. Fura mód viszont amint letelik az idő, már nem hallani többet a projektről. Én már nem hiszek az ilyeneknek, tényként kezelem, hogy a mobil eszközökbe a szükséges minimumnál sosem gyártanak majd nagyobb kapacitású akkut, hiába az elérhető technológia. Már ma is létezik sokkal jobb megoldás a Li-ion akkuknál, csak hát... minek az.
Mondjuk a forrás forrásában ez szerepel: "A mobile phone battery built using the Northwestern techniques would charge from flat in 15 minutes and last a week before needing a recharge."
Ez nem tízszer gyorsabb töltési idő azonos kapacitás mellett, hanem sokkal több, tízszeres kapacitást feltételezve 60-szoros (1,5 Ah helyett 15 Ah, 90-120 perc helyett 15 perc.. tehát ha mondjuk jobb fogalmazás híján amperóránként 1 óra a töltési idő, akkor 15 Ah-s akkunak kéne 15 óra, ami 900 perc - már ha a töltési idő hossza arányosan növekszik a kapacitással), emellett nem is 10-szeres kapacitás, hanem minimum 28-szoros. Bár ha csak a készenléti idő lenne egy hét, akkor viszont csak maximum 2-szeres.
Bár 5 év múlva 1 hetes aktív használatos üzemidőhöz nem lenne elég a mai kapacitás tízszerese, ha ilyen ütemben fejlődnek tovább a mobil eszközök. -
legyen 1-2 év, és elég a 2-3x-os kapacitásbővülés...a többivel ráérnek 5év múlva is.
csak történjen már előrelépés! -
Végre! Na erre (is) összpontosítani kellene K+F tevékenységeknél kedves gyártók!
-
Pete55555
addikt
válasz
csakapuma #11 üzenetére
A jelenlegi Akkumulátor technológia már nagyon a korlátait feszegeti, ezért próbálkoznak újak fejlesztésével. Ha lehetne még ezt fejleszteni, akkor azt csinálnák, de rengeteg pénzt kellene beleölni, hogy csekély eredményt mutassanak fel, annyiért meg inkább másik technológiát keresnek/fejlesztenek, amivel jóval nagyobbet léphetnek előre - ehhez persze idő kell, reméljük nem több, mint 5 év.
-
vivike77
tag
Egy ilyen akku a többségnek elkelne. Pl Ismerősöm ha már csak 1 napig bírja az akkuja vesz egyből másikat, mert neki az már rossz. (Hozzáteszem 6300)
-
csakapuma
csendes tag
A mostani állapotot nézve én már azzal is meg lennék elégedve, ha nem egy napig bírná a telóm szuflával, hanem kettőig. Ha nem a tízszeres teljesítményre hanem csak a duplára-triplára gyúrnának, akkor nem lehetne előbb elkezdeni gyártani ezeket a cuccokat?
-
.mf
veterán
"Jönnek"
Óh, hányszor hallottam én ezt már... ha minden alkalommal egy forintot kaptam volna, milliomos lennék
Már több tucat akkus áttörésről hallottam az utóbbi 5-10 évben, amik közül eddig még egy sem valósult meg. Pedig kéne, mint egy falat kenyér.
-
MorphBCS
tag
Nagy lökést adna tablet, és notebook téren is!
-
Pete55555
addikt
Várós !
SZVSZ 5 év múlva sem lesz sokkal nagyobb fogyasztása egy mobil hardvernek, he megnézzük, folyamatosan törekednek a fogyasztás csökkentésére, gyakorlatilag a mai mobilok kevesebb energiát igényelnek, mint mondjuk 5 évvel ezelőtt, csak sokkal több funkció/szolgáltatás, és nagyobb kijelző van bennük, ami miatt végeredményben hamarabb lemerülnek. Éppen ezért a 10x-es kapacitás növekedés, (hasamra ütök) a jövőben jelentsen 5-8x-os üzemidő növekedést, azért az már elég korrekt.Szerk: Ja, és elfelejtettem említeni, ugye az, hogy nem 3-4 év alatt megy tönkre az akku, az nagyon jó hatással lenne a környezetre, illetve a felhasználó pénztárcájára is. Másrészt meg tudnál venni egy 2 éves használt Laptopot úgy, hogy nincs sz@rrámenve az akkuja.
-
El sem merem képzelni, hogy milyen lehet egy olyan élet, ahol a telefonomat elég hetente feltölteni, a laptopom pedig 2 napon keresztül nem kell, hogy tápot lásson
-
Dany007
veterán
Hajrá!
Legyen így! Már nagyon ráférne ez az egész mobil piacra. És itt nem csak a telefonokra gondolok.
Az egyetlen gondom, hogy az elmúlt 4-5 évben már egy csomó ilyet lehetett hallani és olvasni. Úgyhogy ezt most elmentem magamnak. Ha évek múlva ebből se lesz semmi, legalább tudjak mire hivatkozni! -
S-eye
senior tag
Grafén
Végre valami felhasználásáról is hallok...kár,hogy még viszonylag sokat kell várni rá...
-
sagit
veterán
utálom az ilyen híreket... annyi de annyi ígéret van már.. mostmár valamit be is mutathatna valamelyik kutatócsoport (amit forgalmazni is lehet)
5 év múlva lehet a hardverek teljesítménye annyit nőni is fog hogy megköveteljék a nagyobb kapacitást.. lehet ugyanott leszünk mint most (bár remélem a gyártástechnológia fejlődése azért kordában tatja majd az energiaigényeket)
-
Cyberpunk
félisten
Nagyon jó hír, csak azt az 5 évet lefelezhetnék mondjuk. Vagy még hamarabb, tudom idő kell. De türelmetlen vagyok mert ami most van az nonszensz, hogy 3-4 óra aktív használat után dughatom a töltőre a drága telefonom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Goddess of Victory: Nikke
- Eredeti játékok OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Villanyszerelés
- Modellvasút topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Samsung S23 Ultra 256GB Állapot: 10/10 6 Hónap Jótállás!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest