Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz JoeYi #2 üzenetére

    Most tolod magad a ráfizető irányba.

    "....nagyobb emelkedőnél mintha nem zárna össze rendesen a motor és a váltó, mintha én csúsztatnám a kuplungot..."

    Nagyobb terhelésnél észlelhetően csúszik a kuplung. Kisebbnél is van egy folyamatos csúszás, csak az nem tűnik fel neked. Ha így hagyod, a komplett kuplungot kell majd cserélned. A melegedéstől tönkre fog menni a teljes szerkezet. Most még viszonylag kevés pénzből úszod meg a javítást. A focusnál én belefutottam ebbe a hibába. Nem mentem szerelőhöz időben. (Később még egyszer ráfizettem, mert találtak olcsón utángyártott alkatrészt, Jó is volt egy ideig. Aztán az autópálya városba vezető szakaszán a benyomott kuplung nem tért vissza alaphelyzetbe. (Legszívesebben felgyújtottam volna az autót, miután beültettem a szerelőt.)

    "Olaj: csak rátöltöttem, idén nem cseréltettem. Mindig kiment a fejemből"

    A te autódban még éves olajcserét ír elő a gyártó. Nem véletlen. A kilométer vagy dátum határt nem szabad figyelmen kívül hagyni. Megbosszulja magát. Ha okosolaj (ó'csó) a csere olaj, akkor még jobban kell rá figyelni.

Új hozzászólás Aktív témák