Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mijo

    tag

    válasz ddekany #26 üzenetére

    Abban az esetben, ha a raytracing megközelítéssel próbálod meghatározni egy objektum láthatóságát az a gond, hogy amennyiben a pálmafák levelei között kijut egy pár (elégséges) sugár, lazán rámondod, hogy látja a hegyet, és mindent tudhat róla (melyik oldalát nézi, milyen magasan van a szereplő,stb.). Ezzel szemben az ilyen mintázat felismerésen alapuló megoldások, bár több erőforrást igényelnek, emberibb viselkedést adnak, mert az emberi látást szimulálják, és esetleg "elsiklanak" egy a lombok között látszódó sziklarészlet fölött.
    Azt is belátom, hogy mindkét megközelítésben lehet "csalni", segíteni a gépet, olyan paramétereket megadni, amivel sasszemű, vagy vaksi karaktereket hozhatsz létre.
    Üdv: Mijo

Új hozzászólás Aktív témák