Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz Mijo #27 üzenetére

    Először is ez egy eléggé sokadrendű gondja a mai AI-nak, mert ha szentelnek rá figyelmet, azért elég jó megközelítéseket lehet elérni... pl. ha növényzetet metszek, akkor 75% eséllyel úgy veszem, hogy metszette a sugarat. Más kérdés, hogy pl. Far Cry-ban leszarták ezt. Ennél sokkal inkább zavaró, hogy akkor is hülyén/kiszámíthatóan viselkedik a gépi játékos, ha történetesen nincsenek pálmalevelek meg egyéb bújócska.

    Másodszor, simán sánta, hogy az a technika amit demonstráltak erről szólna... Hogy a fenébe ismerne ez fel tárgyakat/szereplőket? Főleg hasonló hatékonysággal mint egy ember? Ne vicceljetek már, ezzel csak távolabb kerülne az emberi viselkedéstől, mert immár nem csak taktikailag hülye/kiszámítható, de vak is lenne szegény gép. Vagy, a legcsodásabb még fel sem talált algoritmussal ezt megoldanák, akkor is betolhatnának ehhez egy szekrényt a számítógép mellé a szükséges számítási teljesítmény miatt, és járna hozzá valami informatikai Nobel is. Ahol viszont nincs más választás, mint képfelismeréssel küzdeni, az az, amikor valós világban kell AI-val navigálni. Itt is kb ez történt, csak nem kamrából jött a kép, hanem egy játékból. Talán ez okozza a zavar a fejekben...

Új hozzászólás Aktív témák