Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hapakj #39 üzenetére

    Itt nem az architektúráról van szó, ami egyébként nem skalár, hanem SIMT. Maximum az ALU skalár. A vezérlésről beszélünk, elvégre minden GPU multiprocesszorában van egy fixfunkciós branch egység, ami ellát valamilyen előre betervezett funkcionalitást. Egyedül a GCN tér el ettől, mivel ennek a multiprocesszorában egy programozható integer skalár egység van, ami a CPU munkáját teljesen ki tudja váltani. Minden memóriahozzáférés, akár a szűrt adattal visszatérők is beleprogramozhatók a shaderekbe, mert lényegében erről szólnak a bindless szintek, hogy a CPU-t ne terheljék a fejlesztők ezzel a feladattal. Na most a programozhtóság megkövetelése miatt ezt nem tudod csak úgy fixfunkciós blokkal megoldani, ide kell egy olyan programozható integer skalár egység, ami megcsinálja a proci feladatát.

Új hozzászólás Aktív témák