Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okosórát?
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Huawei Ascend P6 szakmai topik
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomWexX
addikt
-
Tomacko
senior tag
válasz Caldera1 #19029 üzenetére
Panaszkodás helyett mi lett volna ha inkább rögtön elküldöd garanciális javításra ?! Nem tudom miért jó az pár embernek, hogy az egyértelműen ROSSZ, hibás cuccáról (és ezt most teljesen általánosságban mindenre értem, nem csak erre a telefonra) tele sír egy fórumot, ahelyett, hogy vitte volna garanciáztatni. NEM ezek nem viszik, helyette inkább feleslegesen agyvérzést akarnak kapni, mert hogy az az adott márka amit ő szerinte mindenki feleslegesen hájpolt, valójában egy rakás 000000, mert, hogy az övé mennyire rosszul működik. IGEN rosszul, mert HIBÁS ember, ilyenkor miért nem a szervízhez fordul valaki alapból ?!
[ Szerkesztve ]
Ha nem ismered meg a barátság titkát, igazán nem is tudsz semmit. Tomi ---ZTE Grand X IN--->Motorola Atrix 4G--->Sony Xperia S--->Huawei Ascend P6 ---> Asus Padfone S --> Xiaomi MI-A2 Lite
-
válasz Caldera1 #19031 üzenetére
Amiket felsoroltál nagyon komoly hibák, nálam ilyenek nem fordultak elő. Az tuti, hogy ezt gariztatni kell, mást megoldást nem látok. Sanszos a hardverhiba is. Milyen szoftververzió van rajta? Ha visszaviszed, akkor a telefon állapotát feltétlenül vigyétek fel a jegyzőkönyvbe! (Karcmentes, fóliázott, stb.) És a memóriakártyát is vedd ki belőle.
Kicsit utánaolvastam fórumokon, és ezeket az anomáliákat 3 dolog okozhatja:
-Rossz/régi memóriakártya
-Vágott/régi/karcos sim
-Alaplap és/vagy kijelzőhibaAz első kettőt otthon is kitudod próbálni. Másik simmel és memóriakártyával is ezt csinálja?
Ha igen, akkor szervíz.(3/8 napon belül vagy? Mert akkor kérhetsz másikat/pénzt vissza.)
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
-
bakter666
csendes tag
válasz Caldera1 #19031 üzenetére
A szerviztől nagyon szabad is félni 3.készülékem harmadik alkalommal javítva már egy darab eredeti alkatrészem nincs benne mégsem hajlandóak cserélni.A szolgáltató átküld a szervizhez a szerviz mutogat a gyártóra a gyártó(huawei)nem váalszol a megkereséseimre a szerviz visszaküld a szolgáltatóhoz.
Persze nem adom fel óriási balhé lesz ebből.Tanulság ha komoly gondod van huawei készülékkel szívni fogsz!!![ Szerkesztve ]
-
-
duvi
nagyúr
válasz Caldera1 #19048 üzenetére
Nehogy kifuss a 14 napból!Még ma vidd be a T-hez!
(#19040) jegenye77
Nálam is elkezdett belassulni a Swiftkey. Ráadásul rendszertelenül csinálja. Van amikor minden a régi és gyors, van amikor több másodperc mire elindul és lassan követi az írásomat. Én nem cseréltem romot, minden a régi 4.2-es (B104) rendszer. Két dolog lehet. Vagy a Swiftkey frissítést cseszték el (nemrégiben volt), vagy a droid kapott valami frissítést a háttérben.(akár valamelyik google app, bár a legtöbb tiltva van nálam)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen