Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Juleshu

    tag

    válasz Juleshu #1031 üzenetére

    Na, ideiglenesen vagy sem, de egyelőre sikerült reset nélkül "megjavítani".
    Ahogy látom, a neten számos topik foglalkozik a "system ui has stopped" problémával, és ez egyáltalán nem Huawei-specifikus probléma, más gyártóknál is előfordul. Hasznos tanácsok olvashatóak pl. itt:

    http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-note-10-1/270371-galaxy-note-10-1-unfortunately-system-ui-has-stopped.html

    Amit én csináltam - másoknak még hasznos lehet:
    Alkalmazások kezelésénél leszedtem a Facebook app frissítését, töröltem a cache-jét és az adatokat, illetve aztán letöröltem az egész sz*r facebook applikációt, restart. Ettől még nem jött helyre, ugyanúgy feldobta restart után is az ablakokat, de mivel mások egy részénél ez megoldotta a problémát, megtettem. Ezután ismét az alkalmazáskezelőben megkerestem a rendszer ui alkalmazást - "android" feliratú ikonja van - (mondanom sem kell több percig eltartott, mivel 2 secenként mindig jött a képernyőfrissítés és a hibaüzenet-ablak), cache ürítés, kényszerleállítás, ismét cache ürítés. Ne törődj vele, hogy ne mcsinál semmit a kényszerleállítás, hiszen pont állandóan fagy, én párszor rányomtam mindenre. Ezután ismét restart. És most - lekopogom - egyelőre jó.

    Nem tudom, mi akasztotta ki, lehet hogy tényleg a Facebook app, hisz wifin keresztül automatikusan frissítette magát; a jövőben kiderül, ha ismét jelentkezik, akkor nem ő volt a ludas (ugye leszedtem).

Új hozzászólás Aktív témák