Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz Vassili_Zait #5 üzenetére

    Ezen a véleményen voltam, amíg! Az E-Care kb szoftverfrissítésezett, de ha dolgoztak jó munkát végeztek, majd jött a Flextronics, ami kimondott hulladék minőség volt, tele hibával, akár egy azonosítót se írtak fel, ha változott a készülék száma, ebből sok kavarás volt.
    Most a csehek végzik a javítást, tény, hogy mindenhol van hiba. Gyorsaságra nagyon gyorsak, elhiszem, hogy van dolguk dögivel, így nem is tudnak mindent tesztelni, benne van ez is, ha ők nem tapasztalják az adott hibát nem fognak órákat tesztelni. Viszont amikor dolgoznak minőségi munkát végeznek.

    Ügyfélszolgálattal le a kalappal, mind a külföldiekkel, mind hazai oldalon részemről. Szóval elég nagy javulás lett végül, de kétségtelen, hogy a korábbi esetek sokakat letörhettek.

    A lépés pedig egész ismerős, volt két faszi, aki kivált a HTC-től és ilyesmivel rukkolt elő egy saját cégnél. Visszamentek végül vagy hogy történt ez az hasonló lépés? Szoftver szinten amúgy is jó helyen állnak, az amerikai piacon viszont eléggé húzták eddig a frissítések kiadását, késtek kicsit, így nem meglepő végül.

    Szerk.: garihoz visszatérve, sokan akár a szolgáltató által vétett hibák miatt is általánosítanak. Ebből jó lenne már kinőlni, mert a szolgáltatónak nincs köze a javításhoz egyáltalán, nem az ő dolguk...

    Ja, már látom a #25-ben a Vodát, nekem velük csak kiváló tapasztalataim voltak egy esetet kivéve, mindig segítőkészek voltak, gyorsak, rendesek. Plusz mindenkinek lehet rosszabb napja, tolerálni kell, emberek vagyunk.

Új hozzászólás Aktív témák