Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kekkola

    senior tag

    válasz balu150 #3110 üzenetére

    Szia!
    Nem beleszólni akarok, csak én ezt tapasztaltam.
    Elvileg a számla nélkül is él rá a garancia, csak akkor nem a vásárlás napjától, hanem a gyártás napjától. Nekem erre ezt írta a htc support, amikor lekérdeztem egy készülék adatait és megírtam hogy nincs számla (elveszett):

    Dear XY,

    Thank you for contacting HTC. We apologize for any inconvenience that you are facing. As per your inquiry, kindly note that the device IMEI XXX is shipped to Latvia and has two years as global warranty from the date of purchase so we recommend to you to contact the retailer if you can have a copy from the invoice from the system or we inform you by the warranty end date as per the fabric that it is 21/01/2018 .

    Thank you again for contacting HTC.

    (Egy kereskedő-szervízes ismerősöm ebben megerősített. Azt mondta, hogy a gyártás napjától indul a garancia, amennyiben nincs számla, ezt neked nem kell bizonyítani, ez tény. Amennyiben a vásárlás napjától induló garit szeretnéd érvényesíttetni, azt Neked kell bizonyítanod, pl egy számlával. Magyarul: ha van számla akkor annak dátumától indul a gari, ha nincs akkor pedig a gyártás napjától. Az hogy 27%-os vagy 0-ás a számla saját (!!) véleményem szerint a garancia szempontjából irreleváns. Ahol ki van írva hogy bruttó összeg, ott 27-es számlát fogsz kapni. Persze érdemesebb olyan helyen venni.)

    [ Szerkesztve ]

    O+8T

Új hozzászólás Aktív témák