- iPhone topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 10 és 10 Pro összehasonlító gyorsteszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Íme, a One UI 8.5 újításai
Aktív témák
-
mzperx
aktív tag
nem mert az égéstér hőmérséklete kb 300-2400K fok között ingadozik, ilyen hőmérsékleten a víz befecskendezve már gőz és a párolgása von el hőt, ezért kell. a befecskendezett benzinmenyiséggel összemérhető a vízmennyiség, tehát nem olyan sok.
Korrozív hatása szerintem ott nincs, nem értelmezhető. Amíg nem folyékony nem higítja az olajat sem. Ha minden jól megy akkor nincs bibi.
A dugattyú alu, vagy kerámiatetejű alu, tehát egyébként sem lenne semmi gond, a hengerfal meg olajos.....
A gond akkor van, mikor a hűtővíz megy az égéstérbe, kitölti azt, s mivel a víz összenyomhatatlansága miatt hajlítja vagy szilánkosra töri a hajtórudat, a dugó érdekes módon egyben maradhat...
az olaj higulása bizonyos szegénykeverékes motoroknál köszönhető a benzinnek....
Egyébként teljesen offtopic, de nagy Diesel motoroknál az indítás megkönnyítésére használtak olajhigítást. A hideg, sűrű olajat valamilyen könnyen elpárolgó folyadékkal higították fel az indítás előtt, így kisebb indítási teljesítmény kellett. a motor bemelegedésével az hozzáadott folyadék elpárolgott, otthagya a normál olajat.
Víz a benzinben mindig van, a Dieselolaj meg felveszi álltában a vizet, örül is neki az adagoló..
lényeg extrém esetben kellhet vízbefecskendezés, de normál motoroknál jobb, ha nincs víz a benzinben - csak így megy jól a kocsink, motorunk, stb-nk.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest