Keresés

Aktív témák

  • Notes

    senior tag

    OFF
    Nos Mercedes szalonba nem szándékozom besétálni, mert sokáig dolgoztam egy cégnél ahol nem ritkán 12.000 autó állt a 'parkoló'-ban :). Szóval kipróbáltam egy párat ha volt kedvem, ha nem. Katalógusban még nem ültem, de a C-vel összehasonlítva az A osztályt szűkösebbnek találtam (még a hosszított verzió tengelytávja is 20 centivel kisebb). ADAC tesztet meg nem olvasok. Abban ugyanis az is meghibásodásnak van feltüntetve ha Mari néninek nincs kedve kicserélni egy defektet és emiatt kihívja az autómentőt.
    Ettől függetlenül elismerem hogy a Merci egy jó kocsi, de az A osztály szerintem csak lerontja a szép limuzinok imidzsét.
    ON

  • Notes

    senior tag

    Ezer bocs, de ennyi flém után még annyit fűznék az autós témához, hogy a Mercikre csak átrozsdásodás ellen van 35 év garancia, de nem hiszem hogy bárki kivárná hogy a kocsiján rozsdás lyukak tátongjanak, addig ugyanis hozzá sem nyúlnak garanciában. A roadmap-ekhez kapcsolódva: a Mercedes azt ígérte hogy az A-osztály a C-vel megegyező méretű utastérrel büszkélkedhet majd. Ma már tudjuk hogy ez enyhén szólva túlzás volt. Nem is beszélve a műszerfal műanyag elemeiről, melyek leginkább tényleg a Twingo minőségét idézik csak pár millióval magasabb árért. A Teknikkens Warld c. újság jávorszarvas tesztje után pedig egy kissé pofátlan módon oldották meg a németek a témát: beszerelték az ESP-t csak győzze fizetni a nép, meg jól felkeményítették a futóművet. Ennyiért tényleg inkább egy Laguna. SZVSZ!

Aktív témák