Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyaralasptt

    csendes tag

    válasz bulba_220 #52 üzenetére

    a flatout telleg kurva jo /ilyen szempontbol is. amikor felraktam egyhuzamba toltam vegig az elso reszt, nekem annyira bejott :R /.

    az optimalizacio kicsit trukkos dolog, raadasul kelloen magas szintu programfejlesztes eseten kicsit nehez is ertelmezni (nekem ez a fogalom nem azonos a bugfixalassal es a megfelelo rendszertervezessel)

    Manapsag a legtobb jatek keszitese soran egy rakas kulso fejlesztesu sw-t is felhasznalnak /gyakran a komplett jatekmotor es a feljesztokornyezet is licenszelt/, ugyhogy ez mar onmagaban is eleg sok dolgot el tud donteni. pl.: nem tudom, hogy a komplett forrast oda szoktak-e adni, vagy csak support van meg api doc. Ha mindenbe bele is tudok nyulni, akkor az se biztos, hogy a kovetkezo verzioval kompatibilis leszek, akkor meg lehet merge-olni a kodot.

    Ha meg valaki sajat motort fejleszt /mert annyira ujszeru a jateka, hogy a meglevok nem alkalmasak vagy egyeb okbol/, akkor vagy soha nem lesz kesz, vagy ha megis, akkor orul, ha egyaltalan lefordul a cucc. Ehhez jon meg a hataridok nyomasa /karacsony stb./, meg a folyamatosan erkezo ujabb ficsor requestek /legyenek benne dx10-es effektek; meg rpg szeru elemek; meg videochat stb./

    Ha meg elkezdenek csuszni az egesz eleg mely szarra valtozhat:
    -elavulo jatekmotor
    -a coderektol kezdve a managment-en at mindenki kurvara fogja unni a projektet
    -hosszab csuszas alatt kulcsemberek tavozhatnak a projektbol
    -raadasul senki nem fizeti meg a plussz munkat, vagy csak nagyon kozvetett modon /halas rajongotabor vs. ugyanannyi eroforrasbol ket szarabb jatek, ami tobb penzt hoz/

Új hozzászólás Aktív témák