- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
shev7
veterán
''részemről meg alapból kizárt mivel operát nem támogatja.........''
Ha jol sejtem ez nem rajtad mulik. Ha elkezdik hasznalni a webfejlesztok, akkor ahhoz, hogy rendesen megjelenjen a weboldal, szukseged lesz ra. Vagy az opera osszekapja magat addigra, vagy mas bongeszot keresel, vagy nem nezed meg az ilyen weboldalakat. -
FTeR
addikt
meglátjuk. az sl van olyan jó mint a flash és sok szempontból jobban el van találva. én az a coder fajta programozó vagyok. a flash-nek többször is nekiestem, de nem sokra jutottam. sl-ben meg elsőre is látványos dolgokat hoztam össze. kicsit olyan ez a dolog, mint a java vs .net. ms tanult a konkurens hibáiból és egy jobb rendszert hozott össze. plusz az sl javára szól, h nem csak elméletileg crossplatform, mint a .net.
xamal-t olyan könnyű szerkesztni, mint a html-t és ez sokatat elmond a különbségekről.
operának komoly hiányosságai vannak. és a részesedése nem indokolja a fícsör feláldozását.
nagy különbség, h vmi van, de másképp érhető el (ff vs ie) vagy egyáltalán nincs. html és css terén nagyon szépen feljött, de a x(ht)ml (és vonzáskörzete) meg a javascript támogatás sehol sincs. -
FTeR
addikt
az amp a sokadik mp lesz. a silverlight meg a második a témában. semmi esélyt nem látok rá, h az amp-nak kiugró sikere legyen.
flasht nehézkes fejleszteni, még flex-el is (mégha nagyon sokat is dob rajta). a sl-t viszont könnyű. lesz benne a kis CLR (C#/VB), ami hangyányit túlmutat az aktivescripten és a köv verzióba terveznek vmi 3D mókát is.